Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Sára Zeithammerová - Příběh o lásce, víře a nekonečné vůli

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Nakladatel
Vazba
Barva obálky
Kniha: Brand building budování značky (David A. Aaker)
Brand building budování značky

Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky.

  • Přečtená
    výborný stav
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    391 Kč
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Building Strong Brands (David A. Aaker)
 
Kniha: Building Strong Brands (David A. Aaker)
Building Strong Brands 
EN

As industries turn increasingly hostile, strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In this text managers can discover the value of brand as a strategic asset and a company`s primary source of cmopetitive advantage.

  • Knihabrožovaná vazba
    921 Kč
    Do 14 – 19 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 14 – 19 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!

Kniha: Managing Brand Equity (David A. Aaker)
Managing Brand Equity 
EN

An examination of the phenomenon of brand equity, providing a structure of the relationship between a brand and its symbol and slogan, as well as each of the five underlying assets: company name; brands, symbols and slogans; perceived quality; ...

  • 1 503 Kč
    Do 14 – 19 dnů
    Tuto knihu momentálně nemáme na skladě, ale většinou vám ji dokážeme sehnat a odeslat do 14 – 19 dnů. A pokusíme se to zvládnout i o něco rychleji!


Kdosi řekl, že deprese a krize nejsou nic jiného než neschopnost vidět vlastní budoucnost v růžových barvách.
Kniha: Exit West (Mohsin Hamid)
Exit West
  • Mohsin Hamid