Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Moodle - Martin Drlík a kol., Computer Press, 2013
Moodle

Potřebujete ve škole či školicím středisku vytvořit e-learningový kurz? A pak ho spravovat a plně integrovat do výuky? Chcete k tomu využít velmi oblíbený systém Moodle s uživatelsky přívětivým a intuitivním prostředím?...

  • Knihabrožovaná vazba
    235 Kč
    Skladem 1 ks

Pivařka na druhou - Petr Novotný a kolektív, Jota, 2019
Pivařka na druhou

Vše o domácím vaření piva -historie, teorie, rady, návody, recepty. Zcela unikátní domovarnický projekt pokračuje! V novém, přepracovaném a doplněném vydání naleznete nejen zcela unikátní recepty, ale i rozpracovanou teoretickou část...

  • Knihapevná vazba
    500 Kč
    Skladem 3 ks

Marketing - Marcela Zamazalová a kol., C. H. Beck, 2010
Marketing

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    599 Kč
    Skladem 1 ks

Velký průvodce DVD - Jim Taylor a kol., Grada, 2007
Velký průvodce DVD

DVD je technologie, která výrazně zasáhla do chodu zábavního průmyslu, výpočetní techniky i profesionální práce s videem. Třetí, aktualizované vydání proslulého a čtivě psaného průvodce světem DVD popisuje všechna zákoutí této technologie...

S počítačem do Evropy - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
S počítačem do Evropy
  • Autorský kolektiv

Víte, že průměrný zaměstnanec ztratí denně 38 minut jen proto, že pořádně neumí ovládat počítač, který je jeho pracovním nástrojem? Můžeme této informaci věřit? Je to výsledek šikovné manipulace s fakty, nebo důležité upozornění na nečekané časové rezervy


Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Marketing - Jana Boučková a kol., C. H. Beck, 2003
Marketing

Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...


ECDL - manuál pro začátečníky a příprava ke zkouškám - Tomáš Barvíř a kolektív, Grada, 2011
ECDL - manuál pro začátečníky a příprava ke zkouškám

Kniha je určena všem, kteří se chtějí zdokonalit při práci s počítačem, případně se úspěšně připravit na složení mezinárodních zkoušek počítačové gramotnosti ECDL. Díky názornosti je vhodná nejen pro začínající uživatele PC...


Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022
Marketingový výzkum

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro...

  • Knihapevná vazba
    410 Kč
    Skladem 1 ks

1001 tipů a triků pro WWW stránky - Kolektív autorov, Computer Press, 2003
1001 tipů a triků pro WWW stránky
  • Autorský kolektiv

Vytváření, design i programování webových stránek se stalo v poslední době mimořádně populární. Snad každý, kdo pracuje s Internetem, chce mít své stránky, na kterých by rád vystavil třeba kus svého života, fotky z cest nebo prostě jenom ...

Dynamické HTML v akci - Kolektiv autorů, Computer Press, 2001
Dynamické HTML v akci
  • Autorský kolektiv

Podrobný průvodce tvorbou interaktivních webových stránek od formulářů přes presonalizované stránky až po animované a zvukové efekty...


Jak si udělat svou první webovou stránku - Kolektiv autorů, Svojtka&Co.
Jak si udělat svou první webovou stránku
  • Autorský kolektiv

Tato kniha mimo jiné obsakuje: instalace a použití webového softwaru FrontPage Express, psaní textu, vkládání grafiky a editování vaší první webové stránky, vytváření odkazů a mnohé další rady.


Management - Jaromír Veber a kol., Management Press, 2007
Management

Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu...


Podnikání malé a střední firmy - Jaromír Veber, Jitka Srpová a kolektiv, Grada, 2012
Podnikání malé a střední firmy

Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami...


Řízení hodnoty podniku - Inka Neumajerová a kolektív, Profess Consulting
Řízení hodnoty podniku

Součástí knihy je CD ROM s řadou příkladů a cvičení. Kniha popisuje základní principy fungování a řízení podniku. Součástí knihy je manažerský simulátor, který umožňuje čtenáři přiblížit chování podniku...


Zákon o obchodních korporacích / Obchodní zákoník - Jan Lasák a kol., Wolters Kluwer ČR, 2013
Zákon o obchodních korporacích / Obchodní zákoník

Zákon č. 90/2012, o obchodních společnostech a družstvech (zákon o obchodních korporacích), který s největší pravděpodobností nabyde účinnosti od 1. 1. 2014, upravuje problematiku dosud obsaženou v části druhé obchodního zákoníku. Tato oblast tak...


Uspejte v online - Performics a kolektív autorov, Lion Communications Slovakia, 2021
Uspejte v online 
SK

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu...

  • Přečtenávýborný stav
    369 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    493 Kč
    Skladem > 5 ks

Marketing - výklad pojmov - Kristína Viestová a kolektív, Wolters Kluwer, 2015
Marketing - výklad pojmov 
SK

Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich...


Marketing - základy a postupy - Kolektiv autorů, Computer Press, 2001
Marketing - základy a postupy 
SK
  • Autorský kolektiv

Potřebujete se rychle naučit základy marketingu? Přitom ale nechcete vynechat žádnou jeho důležitou část? Raději řešíte praktické úkoly místo "biflování" suchých pouček?


Tvorba úspešného zarábajúceho blogu - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2019
Tvorba úspešného zarábajúceho blogu 
SK
  • Autorský kolektiv

Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj pokročilý...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nejen, že neexistuje žádný Bůh, ale zkuste sehnat o víkendu instalatéra.“

Vyřídit si účty - Woody Allen, 2003
Vyřídit si účty
Woody Allen