Knihy o humanitních vědách
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít?
-
371 Kč-12 %Ihned ke stažení
-
Vyprodané
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
Další formáty- Alexej Sato
- Eva Černohlávková
- Hana Machková
- kolektiv
Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní...
-
Knihabrožovaná vazba142 KčSkladem 2 ks
-
266 KčIhned ke stažení
-
Přečtenámírně opotřebovaná354 KčSkladem
- Jarmila Pokorná
- Zdeněk Čáp
- Zdeněk Kovařík
- kolektiv
Během posledních dvou let se řadou rozsáhlých novelizací významně proměnila oblast společenstevního práva a praxe pociťuje nutnost výkladu této nové problematiky, alespoň do doby, než bude dostatek příslušné judikatury...
- Jan Lasák
- Jarmila Pokorná
- Josef Kotásek
- kolektiv
Nové vydání učebnice si klade za cíl podat výklad právní úpravy obchodních korporací s odstupem téměř deseti let po reformě soukromého práva...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle