Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Moodle - Martin Drlík a kol., Computer Press, 2013
Moodle

Potřebujete ve škole či školicím středisku vytvořit e-learningový kurz? A pak ho spravovat a plně integrovat do výuky? Chcete k tomu využít velmi oblíbený systém Moodle s uživatelsky přívětivým a intuitivním prostředím?...

  • Knihabrožovaná vazba
    240 Kč
    Skladem 1 ks

Pivařka na druhou - Petr Novotný a kolektív, Jota, 2019
Pivařka na druhou

Vše o domácím vaření piva -historie, teorie, rady, návody, recepty. Zcela unikátní domovarnický projekt pokračuje! V novém, přepracovaném a doplněném vydání naleznete nejen zcela unikátní recepty, ale i rozpracovanou teoretickou část...

  • Knihapevná vazba
    498 Kč
    Skladem 2 ks

Snadné těstoviny - Kolektív autorov, Slovart CZ, 2014
Snadné těstoviny
  • Autorský kolektiv

Těstoviny nejsou drahé, sušené dlouho vydrží, jsou syté a samozřejmě i chutné. Můžete je podávat v polévkách, jako salát, s masem, rybami a plody moře nebo jen se...


Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...

Velký průvodce DVD - Jim Taylor a kol., Grada, 2007
Velký průvodce DVD

DVD je technologie, která výrazně zasáhla do chodu zábavního průmyslu, výpočetní techniky i profesionální práce s videem. Třetí, aktualizované vydání proslulého a čtivě psaného průvodce světem DVD popisuje všechna zákoutí této technologie...


S počítačem do Evropy - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
S počítačem do Evropy
  • Autorský kolektiv

Víte, že průměrný zaměstnanec ztratí denně 38 minut jen proto, že pořádně neumí ovládat počítač, který je jeho pracovním nástrojem? Můžeme této informaci věřit? Je to výsledek šikovné manipulace s fakty, nebo důležité upozornění na nečekané časové rezervy


Veřejný a podnikatelský sektor - Liběna Tetřevová a kol., Professional Publishing, 2009
Veřejný a podnikatelský sektor

Každá dnešní ekonomika je ekonomikou smíšenou, prolínají se v ní prvky klasicky pojaté tržní ekonomiky a ekonomiky centrálně plánované. Jde o systém, v rámci něhož jsou tržní mechanismy doplňovány zásahy státu (vlády)...

  • Knihabrožovaná vazba
    210 Kč
    Více než 30 dní

1001 tipů a triků pro WWW stránky - Kolektív autorov, Computer Press, 2003
1001 tipů a triků pro WWW stránky
  • Autorský kolektiv

Vytváření, design i programování webových stránek se stalo v poslední době mimořádně populární. Snad každý, kdo pracuje s Internetem, chce mít své stránky, na kterých by rád vystavil třeba kus svého života, fotky z cest nebo prostě jenom ...


Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022
Marketingový výzkum

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro...

  • Knihapevná vazba
    409 Kč
    Skladem 1 ks

Dynamické HTML v akci - Kolektiv autorů, Computer Press, 2001
Dynamické HTML v akci
  • Autorský kolektiv

Podrobný průvodce tvorbou interaktivních webových stránek od formulářů přes presonalizované stránky až po animované a zvukové efekty...

ECDL - manuál pro začátečníky a příprava ke zkouškám - Tomáš Barvíř a kolektív, Grada, 2011
ECDL - manuál pro začátečníky a příprava ke zkouškám

Kniha je určena všem, kteří se chtějí zdokonalit při práci s počítačem, případně se úspěšně připravit na složení mezinárodních zkoušek počítačové gramotnosti ECDL. Díky názornosti je vhodná nejen pro začínající uživatele PC...


Marketing - Jana Boučková a kol., C. H. Beck, 2003
Marketing

Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...


Dopady krize v euroatlantickém prostoru - Kryštof Kozák, Tomáš Weiss a kolektív, Dokořán, 2012
Dopady krize v euroatlantickém prostoru

Byla finanční krize pouze přechodným selháním bankovních institucí, nebo se jedná o klíčový předěl se závažnými dopady pro celou společnost? Kniha Dopady krize v euroatlantickém prostoru podrobně analyzuje důsledky finanční krize ve Spojených státech...

  • Knihabrožovaná vazba
    234 Kč
    Do 4 dnů

Jak si udělat svou první webovou stránku - Kolektiv autorů, Svojtka&Co.
Jak si udělat svou první webovou stránku
  • Autorský kolektiv

Tato kniha mimo jiné obsakuje: instalace a použití webového softwaru FrontPage Express, psaní textu, vkládání grafiky a editování vaší první webové stránky, vytváření odkazů a mnohé další rady.


Management - Jaromír Veber a kol., Management Press, 2007
Management

Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu...


Internet jako cesta pomoci - Bohuslava Horská a kolektív, SLON, 2010
Internet jako cesta pomoci

Kniha je dělena do dvou částí. První je věnována obecným tématům internetového poradenství: definice, pojetí a vymezení služby internetového poradenství, stav internetového poradenství u nás i v zahraničí...

  • Knihabrožovaná vazba
    221 Kč
    Do 4 dnů

Podnikání malé a střední firmy - Jaromír Veber, Jitka Srpová a kolektiv, Grada, 2012
Podnikání malé a střední firmy

Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami...


Řízení hodnoty podniku - Inka Neumajerová a kolektív, Profess Consulting
Řízení hodnoty podniku

Součástí knihy je CD ROM s řadou příkladů a cvičení. Kniha popisuje základní principy fungování a řízení podniku. Součástí knihy je manažerský simulátor, který umožňuje čtenáři přiblížit chování podniku...


Zákon o obchodních korporacích / Obchodní zákoník - Jan Lasák a kol., Wolters Kluwer ČR, 2013
Zákon o obchodních korporacích / Obchodní zákoník

Zákon č. 90/2012, o obchodních společnostech a družstvech (zákon o obchodních korporacích), který s největší pravděpodobností nabyde účinnosti od 1. 1. 2014, upravuje problematiku dosud obsaženou v části druhé obchodního zákoníku. Tato oblast tak...


Kváskovanie 3 - Naty Žúreková Štefková, Daniela Rau a kolektív, PLUTOS COMPANY, 2019
Kváskovanie 3 
SK

Vysoká škola kváskovania vhodná aj pre začiatočníkov. Tak by sa dala opísať unikátna kniha od autoriek bestsellerov Kváskovanie 1 a Kváskovanie 2. Tretia kniha Kváskovanie 3 vás naučí vyčarovať až 69 overených receptov z kvásku, ktoré okúzlia vás...

  • Knihapevná vazba
    590 Kč
    Skladem 3 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Stačí dobré srdce, a budeš krásný, kdybys měl tvář třeba jako uhel černou. Zlé srdce zohyzdí sebekrásnější obličej ještě víc, než kdyby byl od přírody nehezký.“

Na Větrné hůrce - Emily Brontë, 2018
Na Větrné hůrce
Emily Brontë