Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
52 produktů
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzk
-
Knihabrožovaná vazba186 KčSkladem 1 ks
První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na...
-
94 Kč-5 %Do 2 – 5 dnů
Pův. vycházelo v čas. Okno
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
"Jen krátká návštěva potěší," vyvěsil si na dveře vilky malíř Vladimír Komárek a na tento slogan vzpomíná takřka každý, kdo se u něho kdy zastavil. Jiřina Bohdalová, Jiří Menzel, Jiří Anderle, Jaroslav Šerých...
-
Přečtenávýborný stav169 KčSkladem
Autor s osobitým humorem a ironickým nadhledem předkládá čtenářům epizody ze svého života od dětství a studentských let až po zhruba šedesátá léta 20. století. Půvabná tříšť osobních vzpomínek je podána živým jadrným jazykem, se svérázným smyslem...
-
Knihapevná vazba150 KčDo 4 – 5 dnů
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, ...
-
Přečtenávýborný stav422 KčSkladem
Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...
-
Přečtenávýborný stav413 KčSkladem
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....
-
Knihapevná vazba142 Kč-5 %Do 2 – 5 dnů
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, ...
Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu....
Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...
Dětská neurologie vznikla jako samostatný obor před více než šedesáti lety, přesto jsou kvalitní původní učebnice v českém jazyce poměrně vzácné. Publikace Dětská neurologie je určena jak dětským neurologům, tak pediatrům a neurologům dospělého věku...
-
Knihapevná vazba1 339 KčSkladem 1 ks
Dětský autismus představuje závažnou vývojovou poruchu, pro niž je charakteristická narušená schopnost vytvářet vztahy s lidmi, přiměřeně reagovat na podněty z okolí, nutkavá touha po neměnnosti a další příznaky vážně postihující život jedince i jeho...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Monografie poskytuje přehled aktuálního stavu znalostí o problematice epilepsie ...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Cílem publikace je seznámit čtenáře s psychologickými aspekty tržního chování, přiblížit význam psychologické dimenze trhu, nabídnout řešení problémů, které mohou zvládnout sami nebo ve spolupráci s psychologem.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Nová učebnice poskytuje ucelený přehled o zaměření, metodách a předmětu sociologického výzkumu.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují.
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ....
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle