Knihy o byznysu a managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
43 produktů
- Branislav Lacko
- Jan Doležal
- Pavel Máchal
- kolektiv
Nové vydání jediné publikace o řízení projektů podle české implementace standardu projektového řízení IPMA ICB v3.1 je aktualizováno s ohledem na novou verzi standardu a jsou v něm upřesněny a doplněny některé metody...
-
552 KčIhned ke stažení
- Performics
- kolektiv
Krok za krokom vás prevedieme cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu. Predostrieme vám najčastejšie chyby, ktorým by ste sa mali vyhnúť. Oboznámime vás s modernými taktikami, vďaka ktorým si...
-
269 KčIhned ke stažení
- Jaromír Chlumský
- kolektiv
Co všichni mají s tím prožíváním přítomnosti? Proč se o tom všude mluví? Je to proto, že životy kolem nás často jen proletí a my nemáme čas prožívat to, co se děje právě teď. Pořád přemýšlíme o tom, co musíme udělat...
-
169 KčIhned ke stažení
- Marie Jurová
- kolektiv
Kniha zkušených autorů se věnuje metodám plánování a řízení výrobních a logistických procesů, které zajišťují efektivní fungování výrobní firmy v digitalizovaném prostředí. Je určena manažerům a podnikatelům malých...
-
297 KčIhned ke stažení
- Jan Doležal
- kolektiv
Tato ojedinělá publikace představuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale i dle zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských...
-
424 KčIhned ke stažení
- Marek Vochozka
- Petr Mulač
- kolektiv
Autoři v knize postihli celou základní problematiku podnikové ekonomiky. Zahrnuty jsou i podnikové funkce z oblasti organizace a řízení podniku, které jsou nezbytným předpokladem naplňování funkcí ekonomické povahy. Kniha je členěna...
-
587 KčIhned ke stažení
- Hana Lošťáková
- kolektiv
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi...
-
339 KčIhned ke stažení
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít?
-
421 KčIhned ke stažení
- Václav Jurečka
- kolektiv
Již třetí vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj makroekonomické teorie a praxe. Je doplněno o problematiku všeobecné makroekonomické rovnováhy. Určeno především studentům VŠ a MBA.
-
339 KčIhned ke stažení
- Olga Jurášková
- Pavel Horňák
- kolektiv
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing...
-
297 KčIhned ke stažení
- Renata Vytejčková
- kolektiv
Učebnice současných moderních ošetřovatelských postupů respektující kompetence sester a individuální přístup k řešení ošetřovatelských problémů a potřeb nemocných.
-
365 KčIhned ke stažení
- Václav Jurečka
- kolektiv
Druhé vydání Mikroekonomie analyzuje chování ekonomických subjektů, ať již jsou jimi jednotlivci, domácnosti, podniky či vláda. Pro čtenáře odhodlaného seznámit se s ekonomickými principy je publikace velmi užitečnou pomůckou...
-
365 KčIhned ke stažení
- Ludmila Štěrbová
- kolektiv
Na trhu ojedinělá publikace je určena ekonomům, podnikatelům, studentům VŠ a zájemcům o tuto problematiku. Autoři se zaměřují na komplexní analýzu mezinárodního obchodu v současné světové krizi, a to ve vývojových...
-
365 KčIhned ke stažení
- Vybíhal Václav
- kolektiv
Publikace je aktualizována k 1. 1. 2014 v souladu s novelami zákonů v souvislosti s rekodifikací soukromého práva. Reaguje na široký vějíř odborných otázek z oblasti mzdové a navazující problematiky, které musí každodenně řešit...
-
382 KčIhned ke stažení
- Michal Stibor
- kolektiv
Svět on-line obchodování na finančních trzích se mění ohromnou rychlostí. Získejte ucelený pohled na problematiku obchodování měn. Díky praktickým dlouholetým zkušenostem a znalostem vás autorský kolektiv seznámí se základy...
-
339 KčIhned ke stažení
- Pavlík Marek
- kolektiv
Na trhu ojedinělá publikace prakticky ukazuje, jak efektivně přistupovat k řízení obcí a regionů s cílem zajistit kvalitnější a efektivnější veřejnou správu, vyšší zaměstnanost a konkurenceschopnost...
-
212 KčIhned ke stažení
- Lucie Josková
- kolektiv
Od začátku roku 2014 jsou společnosti s ručením omezeným upraveny zcela nově. V účinnost totiž vstoupily zbrusu nové předpisy — nový občanský zákoník a zákon o obchodních korporacích. Nová úprava přináší do regulace...
-
220 KčIhned ke stažení
- Petr Otáhal
- kolektiv
Kniha jako jediná na trhu analyzuje a popisuje současný trh s MBA studiem v České republice a seznamuje s nejvýznamnějšími institucemi, na nichž je možné MBA v Česku studovat.
-
212 KčIhned ke stažení
- Václav Vybíhal
- kolektiv
Nepostradatelná kniha pro všechny mzdové účetní, ekonomy, personalisty, podnikatele, studenty a další! Řeší ohromné množství odborných otázek, které si každodenně klade mzdová praxe. Velké množství tabulek, přehledů...
-
399 KčIhned ke stažení
- Radek Tahal
- kolektiv
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů...
-
362 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle