Knihy o managementu
- Hana Lošťáková
- kolektiv
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi...
-
339 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Jan Pavelka
- Jiří Voříšek
- Miroslav Vít
- kolektiv
Ekonomická recese a prasknutí tzv. internetové bubliny přivedly na přelomu tisíciletí mnohé manažery k přehodnocení investic do informačních systémů a informačních a komunikačních technologií (IS/ICT), aby IS/ICT byly dimenzovány podle potřeb výroby...
-
E-knihaPDF137 KčIhned ke stažení
- Viera Pacáková
- kolektiv
Učebnica vysvetľuje základné metódy štatistickej indukcie, ktoré sú potrebné na správnu analýzu údajov získaných náhodným výberom v ekonomickej a sociálnej oblasti. Výklad metód bodových a intervalových odhadov a parametrických...
-
Knihapevná vazba143 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle