Odborné a naučné knihy
Populární filtry
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
51 produktů
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom...
-
Knihabrožovaná vazba270 KčSkladem 1 ks
-
261 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav108 KčSkladem
Vaše práce pokulhává? Chcete se zbavit pocitu marnosti? Přejete si najít odvahu k realizaci a sdílení toho, co tvoříte? Potřebujete vyhecovat, povzbudit a najít ten správný stimul?...
-
Knihabrožovaná vazba210 KčSkladem 1 ks
-
223 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení299 KčIhned ke stažení
Snažíte se uspět na sociálních sítích, ale stále s tím bojujete? Znáte dobře Facebook a Instagram, ale co další nástroje sociálních médií? Jestliže chcete být úspěšní na trhu, tak vám k tomu v dnešní době nejvíce pomohou právě sociální média. A k tomu...
Našli jste někdy nové řešení starého problému? Objevili jste cestu, kterou ostatní minuli bez povšimnutí? Získali jste na svou stranu člověka, kterého jiní marně kontaktovali? ...
-
Přečtenámírně opotřebovaná164 KčSkladem
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
-
AudioknihaMP3 ke stažení379 KčIhned ke stažení
Oduševnělé přehodnocení toho, čím může být práce a vedení, z hlavy vizionáře, známého autora a myšlenkového vůdce Setha Godina. Tato kniha je strhující úvaha o práci: proč je taková, jaká je, proč se tak zhoršila a co můžeme všichni...
-
Knihabrožovaná vazba200 KčSkladem 1 ks
-
219 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení299 KčIhned ke stažení
Kniha je komplexním rádcem pro ty, kteří zakládají a řídí významné organizace, tedy ty, jež překonávají test času a ignorují pomíjivé módní trendy v teorii podnikání...
Guy Kawasaki, úspěšný podnikatel, mentor a autor řady knižních bestsellerů o podnikání, přichází s novinkou. Ve své knize Umění začít 2.0 popisuje základní kroky, které vás dovedou od prvotního nápadu až k samotnému rozjezdu....
Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books...
-
Knihabrožovaná vazba444 KčVíce než 30 dní
By now it's clear that whether you're promoting a business, a product, or yourself, social media is near the top of what will determine your success or failure. And there are countless pundits, authors, and consultants eager to advise you...
-
Knihabrožovaná vazba273 KčSkladem 1 ks
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Autor v knize nabízí časem i úspěchy prověřený systém, který vám pomůže v začátcích podnikání. Text je srozumitelný a zaměřuje se na to podstatné. Kawasaki se poučil z vlastních vítězství i proher, a poskytuje praktické rady všem, kteří mají v plánu...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
Nechcete už být ve světe marketingu jednou z mnoha nudných hnědých krav? Pak je na čase změnit staré přístupy a oslovit své potenciální spotřebitele a zákazníky něčím novým. Staňte se fialovou krávou! ...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
V is for Vulnerable looks and feels like a classic picture book. But it's not for kids, it's for hardworking adults. It highlights twenty-six of Seth Godin's principles...
-
Knihapevná vazba495 Kč-5 %Do 16 – 21 dnů
In this iconic bestseller, legendary business thinker and bestselling author Seth Godin proves that winners are really just the best quitters. Godin shows that winners quit fast, quit often and quit without guilt...
-
Knihabrožovaná vazba290 KčSkladem 1 ks
In this fascinating book, Seth Godin argues that now, for the first time, everyone has an opportunity to start a movement - to bring together a tribe of like-minded people and do amazing things...
-
Knihabrožovaná vazba333 KčSkladem 2 ks
In "The Icarus Deception", Seth Godin's most inspiring book, he challenges readers to find the courage to treat their work as a form of art.
-
Knihabrožovaná vazba538 KčVíce než 30 dní
Ačkoli hlavní název knihy Setha Godina Všichni marketéři jsou lháři možná na první pohled vyvolává jiné představy, základem účinného marketingu v Godinově pojetí je věrohodnost či přesněji věrohodný příběh...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Creative work doesn't come with a guarantee. But there is a pattern to who succeeds and who doesn't. And engaging in the consistent practice of its pursuit is the best way forward...
-
Knihapevná vazba520 Kč-7 %Skladem 2 ks
You're either a Purple Cow or you're not. You're either remarkable or invisible. Make your choice. What do Apple, Starbucks, Dyson and Pret a Manger have in common? How do they achieve spectacular growth, ...
-
Knihabrožovaná vazba234 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle