- Autorský kolektiv
Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Daniela Pauknerová
- kolektiv
Dozvíte se, jak pracovní prostředí ovlivňuje výkon a výkonnost člověka, jeho spolehlivost a únavu i jak pracovní prostředí a režim práce pro člověka optimalizovat...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Růžena Petříková
- kolektiv
Význam znalostního managementu v současném podnikovém řízení...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- František Hroník
- kolektiv
Kniha "Jak najít zaměstnání" je průvodcem pro každého, kdo ztratil práci. Ve dvanácti kapitolách budeme krok za krokem hledat nové zaměstnání. Začneme tím, jak si zvolit správný směr své kariéry, vybrat a kontaktovat potencionálního zaměstnavatele...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle