Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
Projektové řízení - Lenka Smolíková, Akademické nakladatelství CERM, 2018
Projektové řízení

Studijní text pro prezenční a kombinovanou formu studia...

  • Knihabrožovaná vazba
    120 Kč
    Skladem 1 ks

Etika v podnikové strategii - Ivo Rolný, Key publishing, 2007
Etika v podnikové strategii

Kniha Etika v podnikové strategii nese příznačný podtitul Metodologické postupy integrace etiky do podnikové strategie...

  • Knihabrožovaná vazba
    263 Kč
    Do 2 – 6 dnů

WTF - Tim O Reilly, Jan Melvil publishing, 2018
WTF

Technologický vývoj nabral překotné tempo, celá společnost stojí na rozcestí a my se užasle ptáme: WTF? Co se to děje? Připraví nás roboti o práci? A když ne roboti, tak obří společnosti typu Uber a Amazon? Zničí fake news demokracii? Vzbouří se...

  • Knihapevná vazba
    388 Kč
    Skladem 3 ks

How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021
How Brands Grow 2 
EN

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...

  • Knihapevná vazba
    954 Kč
    Skladem 1 ks

Strategie hodnotových inovací - Radim Vlček, Professional Publishing, 2011
Strategie hodnotových inovací

Publikace, které se od vás dostává vaší pozornosti, patří k žánru té odborné literatury, ze které si vnímavý čtenář pro sebe vždy odnáší poznání, které mu nezřídka nabízí i nevšední odpovědi na jeho profesní otázky a problémy...

  • Knihapevná vazba
    259 Kč
    Do 5 – 6 dnů

Strategický manažment - Štefan Slávik, Sprint dva, 2013
Strategický manažment 
SK

Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach...

  • 460 Kč
    Do 5 – 6 dnů

Dynamická strategie - Yves Doz, Mikko Kosonen, Management Press, 2011
Dynamická strategie

Kniha předních světových poradců v oboru podnikatelských strategií probírá důvody, proč některé firmy nejsou s to přizpůsobit se změnám, zatímco jiné dokáží v změnách, přelomových situacích a opakujících se diskontinuitách ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketingový plán - Malcom McDonald, Hugh Wilson, BIZBOOKS, 2012
Marketingový plán

Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Léčení firem v krizi - Petr Karásek, Grada, 2017
Léčení firem v krizi

Poznejte postupy a nástroje úspěšného interim a krizového manažera, který byl během své více jak patnáctileté praxe zodpovědný za řešení podnikových krizí a restrukturalizace řady významných společností. Kniha je na trhu zcela...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rodinné firmy na rozcestí - Judy Martel, Grada, 2017
Rodinné firmy na rozcestí

Jak úspěšně předat rodinné bohatství další generaci? Jak zachovat lidský a intelektuální kapitál rodiny? Kniha poskytuje jasné odpovědi na důležité otázky spojené s rodinným...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Management kvality, environmentu a bezpečnosti práce - Jaromír Veber a kolektív, Management Press, 2010
Management kvality, environmentu a bezpečnosti práce

Obsahem nové knihy kolektivu zkušených autorů a předních domácích odborníků je především výklad manažerských systémů zaměřených na kvalitu, environment a bezpečnost práce, jak vyplývají z požadavků mezinárodních norem ISO 9001, 14 001 a OHSAS 18 001...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, Eastone Books, 2010
Chaotika 
SK

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    331 Kč
    Skladem 1 ks

Modely hodnocení efektivnosti produkčních jednotek - Josef Jablonský, Martin Dlouhý, Professional Publishing, 2004
Modely hodnocení efektivnosti produkčních jednotek

Hodnocením efektivnosti a výkonnosti produkčních jednotek se musí velmi vážně zabývat všichni manažeři, kteří chtějí zjistit, kde je slabý článek firmy či kde je naopak její výrazná konkurenční výhoda...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Interakce podnikových politik - Inka Neumaierová, Ivan Neumaier, Oeconomica, 2015
Interakce podnikových politik

Skripta jsou průvodcem uživatele dynamického simulátoru Cihelna. Jsou nejen nezbytnou podpůrnou pomůckou pro předmět " Dynamický Balanced Scorecard ", ale jsou určeny také všem, kteří chtějí zkusit využít sílu dynamického a na čase založeného pohledu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Terminologický manažment verejnosprávnej tematickej oblasti - Ingrid Cíbiková, EDIS, 2011
Terminologický manažment verejnosprávnej tematickej oblasti 
SK

Vysokoškolská učebnica

  • Knihabrožovaná vazba
    409 Kč
    Do 5 – 6 dnů

Strategické myslenie manažérov - Jozef Papula, Zuzana Papulová, Kartprint, 2011
Strategické myslenie manažérov 
SK

Publikácia dekana Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave a súčasne vedúceho Katedry stratégie a podnikania prof. Ing. Jozefa Papulu, PhD. a Mgr. Zuzany Papulovej, PhD., vysokoškolského pedagóga a Philososhie doctor v odbore Manažment...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Stratégia a strategický manažment - Jozef Papula, Zuzana Papulová, Wolters Kluwer, 2015
Stratégia a strategický manažment 
SK

V treťom upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií, ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Strategický marketing - Dagmar Lesáková a kol., SPRINT, 2007
Strategický marketing 
SK

Publikácia je určená študentom vysokých škôl, účastníkom kurzov ďalšieho vzdelávania, personalistom, všetkým manažérom a podnikateľom...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Strategické partnerstvá ako fenomén globálnej ekonomiky - Eva Smolková, Infopress, 2009
Strategické partnerstvá ako fenomén globálnej ekonomiky 
SK

Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v súčasnosti ovplyvňuje odvetvové charakteristiky mnohých odvetví...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Líbaná ústa ničeho nepozbývají, ale obnovují se jako luna.“

Dekameron - Giovanni Boccaccio, 2014
Dekameron
Giovanni Boccaccio