Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Nejdražší z kategorie: na téma masmediální právo knihy o marketingu

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Mediální právo - Kolektiv, C. H. Beck, 2019
Mediální právo
  • Autorský kolektiv

Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon. V novém pojetí komentář zahrnuje zákony upravující...

  • Knihapevná vazba
    1 450 Kč
    Do 5 – 6 dnů

Základy masmediálneho práva - Ján Drgonec, Eurokódex, 2008
Základy masmediálneho práva 
SK

Autor si zvolil na spracovanie problematiku, o ktorej aktuálnosti nemožno pochybovať, nehovoriac o skutočnosti, že doteraz v takomto komplexnom poňatí nebola problematika mediálneho práva spracovaná...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související - Helena Chaloupková, Petr Holý, C. H. Beck, 2009
Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související

Již druhé vydání komentáře k zákonu č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přináší nové poznatky z praxe, je doplněno o nejnovější judikaturu soudů, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    105 Kč
    Do 2 – 6 dnů

Slovenské masmediálne právo - Peter Muríň, Epos, 2010
Slovenské masmediálne právo 
SK

Publikácia Slovenské masmediálne právo predstavuje najkomplexnejšie spracovanie právnej problematiky masmediálnych prostriedkov...

  • Knihapevná vazba
    901 Kč
    Do 6 – 7 dnů

Zákon o mediaci - Martina Doležalová a kol., C. H. Beck, 2013
Zákon o mediaci

Publikace komentuje nový zákon o mediaci č. 202/2012 Sb., účinný od 1. 9. 2012, včetně prováděcí vyhlášky o zkouškách a odměně mediátora. Zaměřuje se na objasnění klíčových pojmů nového zákona ve všech jeho souvislostech

  • Knihapevná vazba
    790 Kč
    Více než 30 dní

Rozhodnutia vo veciach reklamy - Jozef Vozár, Ľubomír Zlocha, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2013
Rozhodnutia vo veciach reklamy 
SK

Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“...

  • Knihabrožovaná vazba
    679 Kč
    Do 5 – 6 dnů

Predictably Irrational - Dan Ariely, HarperCollins, 2009
Predictably Irrational 
EN

'For anyone interested in marketing - either as a practioner or victim - this is unmissable reading. If only more researchers could write like this, the world would be a better place.'

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    104 Kč
    Skladem

The True Story of Fake News - Mark Dice, , 2017
The True Story of Fake News 
EN

Is fake news being spread through social media as part of an information war? Are political operatives publishing disinformation to smear the opposition and help their own agendas? Who creates fake news, how does it spread, and can it be stopped...

  • Knihabrožovaná vazba
    526 Kč
    Více než 30 dní

Médiá & Právo - Andrej Tušer, Zuzana Kresák Kamenská, Eurokódex, 2014
Médiá & Právo 
SK

"Rukoväť v poňatí rukopisu Médiá a právo verejné má niekoľko sympatických vlastností. Jednak objasňujú základné kategórie a koncepty z oblasti masovej...

  • Knihabrožovaná vazba
    513 Kč
    Více než 30 dní

Mediální právo - Aleš Rozehnal, Aleš Čeněk, 2015
Mediální právo

Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z...

  • Knihabrožovaná vazba
    482 Kč
    Do 18 – 22 dnů
Mediální zákony - Aleš Rozehnal, ASPI, 2008
Mediální zákony

Komentář se týká nejdůležitějších mediálních zákonů (zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání, tiskového zákona, zákona o neperiodických publikacích, zákona o regulaci reklamy) a je napsán jedním z předních právních znalců...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Aké drahé je zadarmo - Dan Ariely, Premedia, 2020
Aké drahé je zadarmo 
SK

Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť....

  • Knihabrožovaná vazba
    311 Kč
    Skladem 3 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    249 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    324 Kč
    Skladem
Další formáty

CRM - Řízení vztahů se zákazníky - Vít Chlebovský, Computer Press, 2006
CRM - Řízení vztahů se zákazníky

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM, pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak drahé je zdarma? - Dan Ariely, Práh, 2009
Jak drahé je zdarma?

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Skladem 2 ks
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    349 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    175 Kč
    Skladem
Další formáty

Institucionální aspekty regulace médií - Olga Pouperová, Wolters Kluwer ČR, 2016
Institucionální aspekty regulace médií

Kniha je rozdělena na dvě části. Tématem první části jsou nezávislé regulační orgány, konkrétně regulační orgány v sektoru vysílání. Autorka vysvětluje podstatu...

  • Knihabrožovaná vazba
    343 Kč
    Do 19 – 24 dnů

Peníze a zdravý selský rozum - Dan Ariely,  Jeff Kreisler, Práh, 2019
Peníze a zdravý selský rozum

Jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet peníze rozumnějším způsobem Od autora celosvětového bestselleru Jak drahé je zdarma? • Co nás ovlivňuje při dělání zásadních nákupních...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    315 Kč
    Do 5 – 6 dnů

Guerillový marketing - Thomas Patalas, Grada, 2009
Guerillový marketing

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...


Právo a reklama v praxi - Filip Winter, Linde, 2007
Právo a reklama v praxi

Reklama je dnes svázána netušeným množstvím právních omezení. Chcete-li se s nimi vyrovnat a přesto propagovat vtipným a účinným způsobem, najdete v této knize nejen potřebný přehled právní úpravy, ale i množství příkladů a řešení z praxe...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Techniky public relations aneb jak pracovat s médii - Roman Bajčan, Management Press, 2003
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...


Média a politika v digitálním světě - Petr Žantovský, Beskydy, 2018
Média a politika v digitálním světě

Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální...

  • Přečtenávýborný stav
    164 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    258 Kč
    Do 5 – 6 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Ať člověk utíká, jak chce, sobě samému neunikne. Je to jako se stínem. Pořád se vás to drží.“

Po otřesech - Haruki Murakami, 2010
Po otřesech
Haruki Murakami