Autor Hilda Bártová
Marketingový výzkum trhu
4000 výt.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodanéMrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Výzkum trhu a chování spotřebitele
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů. 600 výt.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodanéMrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu : Určeno pro stud. Podnikohospodářské fak. VŠE Praha
Přehledy lit. 700 výt.. Odkazy na lit.. Pozn
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodanéMrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.
Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum)
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 1000 výt.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodanéMrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.