Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
How Brands Grow: Part 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2016

961 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
How Brands Grow: Part 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2016
How Brands Grow: Part 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2016

How Brands Grow: Part 2

Emerging Markets, Services, Durables, New and Luxury Brands

Growth to survive is a marketing mantra. Following the success of international bestseller, How Brands Grow: What Marketers Don't Know, comes a new book that takes readers... Číst víc

Nakladatel
Oxford University Press, 2016
Počet stran
192

Growth to survive is a marketing mantra. Following the success of international bestseller, How Brands Grow: What Marketers Don't Know, comes a new book that takes readers further on a journey to smarter, evidence-based marketing... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024

Více o knize

Growth to survive is a marketing mantra. Following the success of international bestseller, How Brands Grow: What Marketers Don't Know, comes a new book that takes readers further on a journey to smarter, evidence-based marketing. This book is about fundamentals of buying behaviour and brand performance - fundamentals that provide a consistent roadmap for brand growth, and improved marketing productivity. Ride the next wave of marketing knowledge with insights such as how to build Mental Availability, metrics to assess the strength of your brand's Distinctive Assets, and a framework to underpin your brand's Physical Availability strategy.

Learn practical insights such as smart ways to look at the word of mouth and the sort of advertising needed to attract new brand buyers. How Brands Grow Part 2 is also a must-read for marketers working in emerging markets, services, durables, and luxury categories, with evidence that will challenge conventional wisdom about growing brands in these markets. If you've ever wondered if word of mouth has more impact in China, if luxury brands break all the rules of marketing or if online shoppers are more loyal to brands or retailers, this book is for you. If you read and loved How Brands Grow - it's time to move to the next level of marketing. And if you haven't... get ready - This book will change the way you think about marketing forever.
show less
Číst víc
Počet stran
192
Vazba
pevná vazba
Rozměr
162×237 mm
Hmotnost
499 g
ISBN
9780195596267
Rok vydání
2016
Naše katalogové číslo
1075543
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Oxford University Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Každé rozhodnutí má svůj příběh, spousta okamžiků našeho života se tísní někde v koutě a čeká na své vyústění a vyústění nakonec přijde.“