Knihy
E-knihy

Reklama

Jak dělat reklamu (3., aktualizované a doplněné vydání)

Grada, 2010
Nakladatel
Grada, 2010
Edice
Marketing

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, ...

Čti víc

256 Kč

Běžná cena Běžně 269 Kč

Ušetříte 5%
Stíháme do Vánoc
(PPL, Zásilkovna)

Posíláme do týdne

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Čti víc
Kupte společně
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Tiché roky - Alena Mornštajnová
553 Kč
Ušetříte 65 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
208
Hmotnost
362 g
Rok vydání
2010
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Grada
Rozměr
168×240 mm
ISBN
9788024734927
Naše katalogové číslo
96831

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

3,0 / 5

1 hodnocení

0
0
1
0
0

Vladimíra Zahoráková
6.12.2016
Dobrá kniha
Kniha je zrozumiteľne napísaná, obsahuje všetko čo by kniha o reklame mala obsahovať, ale niektoré kapitoly mohli byť lepšie vysvetlené, prípadne pridať viac príkladov. Ale určite odporúčam Čti víc

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Tiché roky - Alena Mornštajnová
553 Kč
Ušetříte 65 Kč

„Dobrý román říká pravdu o svých hrdinech, špatný o autorovi.“

Gilbert Keith Chesterton