International Marketing - Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kol.
International Marketing
778 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

International Marketing

Nakladatel
Oeconomica, 2010

Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem, který je určen studentům cizojazyčných studijních programů...

Čti víc

778 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem, který je určen studentům cizojazyčných studijních programů. Vzhledem k stále rostoucímu počtu zahraničních studentů, kteří studují na českých vysokých školách i prudkému rozvoji mezinárodních studijních programů, se autorky rozhodly nabídnout nejen studentům, ale i anglicky hovořící odborné veřejnosti publikaci, jejímž cílem je seznámit čtenáře s moderním pojetím mezinárodního marketingu. Publikace pokrývá jak problematiku strategického marketingového řízení, tak analýzu jednotlivých nástrojů mezinárodního marketingového mixu, které podniky využívají pro realizaci svých mezinárodních podnikatelských aktivit. Teoretické části jsou systematicky doplňovány příklady z firemní praxe. Specifikem je snaha o maximální využití příkladů firem, jež podnikají ve střední a východní Evropě, případně českých podniků, které úspěšně pronikly na zahraniční trhy.

International Marketing is the first scientific publication in English written by a team of Czech authors from the Department of International Trade at the University of Economics, Prague. The aim is to improve the university´s scientific image internationally and to offer a book covering the topic of international marketing and explaining the current trends in international business. International marketing is a dynamic science very closely linked to practical business; it must effectively react to the quickly changing international business environment. During the difficult period of an economic crisis, marketing is one of the most important tools in overcoming lower demand in international markets.

Text v anglickom jazyku.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

O autorech/autorkách

Čti víc

„Kniha má schopnost dokazovat mi o člověku to, co nevidím, co o něm nevím.“

Maxim Gorkij