Strategický marketing - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl
Strategický marketing
418 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Knihy
E-knihy

Strategický marketing

Teorie pro praxi

C. H. Beck, 2009
Nakladatel
C. H. Beck, 2009

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru...

Čti víc

418 Kč

Běžná cena Běžně 440 Kč

Ušetříte 5%

Posíláme do pěti dní

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících marketingových teorií.
Čti víc
Kupte společně
Strategický marketing - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl
Reklama - Roman Kobiela
691 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
170
Hmotnost
289 g
Rok vydání
2009
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
C. H. Beck
Rozměr
165×238 mm
ISBN
9788074001208
Naše katalogové číslo
71852

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

O autorech/autorkách

Čti víc
Kupte společně
Strategický marketing - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl
Reklama - Roman Kobiela
691 Kč

„Musíme přečíst hodně knih, abychom zjistili, o čem je život, a musíme hodně zažít, abychom přišli na to, že buď špatně žijeme, nebo jsme četli špatné knihy. “

Zdeňka Ortová