Vydej se na cestu knižními světy
a vyhraj kopu knih!
Knižní putování - Vyprav se na cestu knižními světy - Martinus.cz, 2024
Marketingový průzkum - Miroslav Foret, Computer Press, 2009

230 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketingový průzkum - Miroslav Foret, Computer Press, 2009
Marketingový průzkum - Miroslav Foret, Computer Press, 2009

Marketingový průzkum

Poznáváme svoje zákazníky

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost... Číst víc

4,0 4 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2009
Počet stran
124

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština

230 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned
Další knižní vydání
Marketingový průzkum - Miroslav Foret, BIZBOOKS, 2012
Brožovaná vazba
Čeština, 2012
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Čtvrté křídlo - Rebecca Yarros, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků.

Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí:

* jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl
* kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout
* jak zpracovat zjištěné informace

Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu. Uvnitř mimo jiné naleznete:

* rady pro začátečníky
* příklady konkrétních praktických problémů
* otázky k zamyšlení
* praktickou ukázku jednoduchého průzkumu
Číst víc
Počet stran
124
Vazba
pevná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
240 g
ISBN
9788025121832
Rok vydání
2009
Naše katalogové číslo
60748
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

4 hodnocení

3
0
0
0
1

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Marcel Širanec
Ověřený nákup
30.7.2012
Názor čitateľa
Očakával som jednoduché vysvetlenie tejto problematiky, ktorému by porozumel aj bežný smrteľník. Trpké sklamanie. Autor sa vyjadruje ako typický akademik, ktorý o reálnom živote nemá potuchy. Číst víc

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Člověk prochází přítomností se zavázanýma očima. Smí pouze tušit a hádat, co vlastně žije. Teprve později mu odvážou šátek s očí a on, pohlédnuv na minulost, zjistí, co žil a jaký to mělo smysl.“

Směšné lásky - Milan Kundera, 2015
Směšné lásky
Milan Kundera