Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Spotřebitelé a marketing - Jan Koudelka, C. H. Beck, 2018

618 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Spotřebitelé a marketing - Jan Koudelka, C. H. Beck, 2018
Spotřebitelé a marketing - Jan Koudelka, C. H. Beck, 2018

Spotřebitelé a marketing

Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace... Číst víc

Nakladatel
C. H. Beck, 2018
Počet stran
384

Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština

618 Kč

Skladem 2 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
Spotřebitelé a marketing - Jan Koudelka, C. H. Beck, 2018
618 Kč

Více o knize

Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku.
V první kapitole je vysvětlen pojem spotřební chování a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody a techniky tohoto procesu. Teoretické pasáže jsou vhodně doplněny aktuálními daty z rozsáhlého výzkumu společnosti MEDIAN.
Číst víc
Počet stran
384
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×250 mm
Hmotnost
630 g
ISBN
9788074006937
Rok vydání
2018
Naše katalogové číslo
326729
Jazyk
čeština
Nakladatel
C. H. Beck
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Spotřebitelé a marketing - Jan Koudelka, C. H. Beck, 2018
Sbírka nálezů a usnesení ÚS ČR 83 - Ústavní soud ČR, C. H. Beck, 2018
1 621 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Spotřebitelé a marketing - Jan Koudelka, C. H. Beck, 2018
Sbírka nálezů a usnesení ÚS ČR 83 - Ústavní soud ČR, C. H. Beck, 2018
1 621 Kč

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)