Spotřebitelé a marketing - Jan Koudelka
Spotřebitelé a marketing
618 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
618 Kč

Běžná cena Běžně 650 Kč

Ušetříte 5 %

Na skladě, objednávejte ale rychle

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku.
V první kapitole je vysvětlen pojem spotřební chování a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody a techniky tohoto procesu. Teoretické pasáže jsou vhodně doplněny aktuálními daty z rozsáhlého výzkumu společnosti MEDIAN.
Čti víc
Kupte společně
1 638 Kč
Ušetříte 86 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
384
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×250 mm
Hmotnost
630 g
ISBN
9788074006937
Rok vydání
2018
Naše katalogové číslo
326729
Jazyk
čeština
Nakladatel
C. H. Beck

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

Čti víc
Kupte společně
1 638 Kč
Ušetříte 86 Kč

„Jestliže nemůžeme s potěšením číst knihu zas a znovu, není třeba ji číst vůbec.“

Voltaire