Začíname s... MARKETINGOM -
Začíname s... MARKETINGOM
1 100 Kč
Přidejte tuto knihu do košíku a poštovné máte zdarma.
Knihy
E-knihy

Začíname s... MARKETINGOM

    Edice
    Kolekcie

    Chcete uspieť v podníkaní, no hlavne byť výnimočný? Skúste sa inšpirovať publikáciami z nášho výberového setu:

    Čti víc

    1 100 Kč

    Vyprodané

    Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

    Proč nakupovat na Martinus.cz?
    • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
    • více než 2500 výdejních míst
    • záložky ke každému nákupu

    Doporučené tituly a kolekce

    Více o knize

    Chcete uspieť v podníkaní, no hlavne byť výnimočný? Skúste sa inšpirovať publikáciami z nášho výberového setu:

    Fialová krava: Chcete mať úspech v podnikaní, ale reklamy na vaše produkty už neprinášajú očakávaný efekt? Staňte sa fialovou kravou a odlíšte sa od stáda rovnako sfarbených, nudných kráv! Ponúknite pozoruhodný produkt alebo službu a začnite robiť marketing originálnym spôsobom, presahujúcim hranice tradičných 5 P. V knihe Fialová krava nájdete množstvo inšpirácie a inovatívnych myšlienok, ktoré vám pomôžu zmeniť tradičné marketingové myslenie, vyniknúť a získať 3 P zákazníkov – pozornosť, priazeň a v konečnom dôsledku aj ich peniaze...

    Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu: Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž...

    Brand New: Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu...
    Čti víc
    Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
    Dejte nám o tom vědět.

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Recenze

    Jak se vám kniha líbila?

    „Knihy jsou němí učitelé.“

    Aulus Gellius