Knihy
E-knihy

Prodávat je lidské

Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní

Na skladě

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe...

Čti víc

284 Kč

Běžná cena Běžně 299 Kč

Ušetříte 5%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • dárek ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala!
Čti víc
Kupte společně
Prodávat je lidské - Daniel H. Pink
Začněte s PROČ - Simon Sinek
568 Kč
Ušetříte 30 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Originální název
To Sell Is Human: The Surprising Truth About Moving Others
Rozměr
143×215 mm
ISBN
9788087270639
Naše katalogové číslo
161270
Počet stran
256
Hmotnost
380 g
Rok vydání
2013
Vazba
pevná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Jan Melvil publishing

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

3 hodnocení

3
0
0
0
0

Martinus logo
Jana Benešová
29.4.2014
Názor čtenáře
Knížka má dvě části, obě dvě se se různě mixují a prolínají. Ta první je o vůbec o vyvrácení mýtu, že prodej je přežitek, zbytečnost a špatnost. Ta druhá je o tom, co to vlastně prodej je a jak v něm být dobrý. Ta mě zajímala mnohem víc, ale nutno říct, že obě dvě části mají něco do sebe. Povinná četba pro všechny studenty marketingu. Jo a taky pro všechny, kteří někdy vlastnili, vlastní nebo chtějí vlastnit nějakou firmu. A pro ty, co v ní pracovali, pracují nebo budou pracovat. A pro ty, co v ní nakupovali, nakupují nebo budou nakupovat... takže je to vlastně knížka pro každého.
Čti víc
15.12.2013
Názor čitateľa
Skvelá kniha o princípoch predaja, veľa praktických informácií, ale asi ju bude treba prečítať viackrát aby to človek dokázal spracovať aj do reality
Čti víc

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Prodávat je lidské - Daniel H. Pink
Začněte s PROČ - Simon Sinek
568 Kč
Ušetříte 30 Kč

„Vlastní univerzitou našeho života je sbírka knih.“

Thomas Carlyle