Knihy
E-knihy

Marketing management

14. vydání

Philip Kotler

Philip Kotler, profesor mezinárodního marketingu na Nortwestern University, je jednou z nejvěších světových autorit v oblasti marketingu a marketingového řízení. Je autorem řady knih a článků v prestižních ekonomických časopisech. Působí také jako konzultant mnoha nadnárodních společností a...

Grada, 2013
Na skladě
Nakladatel
Grada, 2013
Edice
Profesionál

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

Čti víc

2 061 Kč

Běžná cena Běžně 2 290 Kč

Ušetříte 10%

Na skladě, objednávejte ale rychle

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • dárek ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí.
Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Čti víc
Kupte společně
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Čas čarodějnic 2: Stín noci - Deborah Harkness
2 380 Kč
Ušetříte 309 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
816
Hmotnost
2670 g
Rok vydání
2013
Vazba
pevná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Grada
Rozměr
210×280 mm
ISBN
9788024741505
Naše katalogové číslo
148661

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Čas čarodějnic 2: Stín noci - Deborah Harkness
2 380 Kč
Ušetříte 309 Kč

„Kniha má schopnost dokazovat mi o člověku to, co nevidím, co o něm nevím.“

Maxim Gorkij