Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketingový výzkum - Miroslav Foret, Jana Stávková, Grada, 2003

213 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketingový výzkum - Miroslav Foret, Jana Stávková, Grada, 2003
Marketingový výzkum - Miroslav Foret, Jana Stávková, Grada, 2003

Marketingový výzkum

Jak poznávat své zákazníky Číst víc

3,0 1 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2003
Počet stran
160

Jak poznávat své zákazníky Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024

Více o knize

Kniha seznamuje zadavatele marketingového výzkumu, marketéry, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá účinněji poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.
Číst víc
Počet stran
160
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×230 mm
Hmotnost
260 g
ISBN
8024703858
Rok vydání
2003
Naše katalogové číslo
14795
Jazyk
čeština
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

3,0 / 5

1 hodnocení

0
0
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Nad kravincem se muškátu nedočucháš.“

Cirkus Humberto - Eduard Bass, 2017
Cirkus Humberto
Eduard Bass