Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Direct Marketing - Edward Nash, McGraw-Hill, 2000

1 698 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Direct Marketing - Edward Nash, McGraw-Hill, 2000
Direct Marketing - Edward Nash, McGraw-Hill, 2000

Direct Marketing

Strategy, Planning, Execution

Edward L. Nash heads up Team Nash Inc., direct marketing consulting and creative firm based in New York City handling Internet, direct marketing and database clients in the U.S.... Číst víc

4,4 7 hodnocení
Nakladatel
McGraw-Hill, 2000
Počet stran

Edward L. Nash heads up Team Nash Inc., direct marketing consulting and creative firm based in New York City handling Internet, direct marketing and database clients in the U.S. and five other countries... Číst víc

  • Kniha
  • Angličtina

1 698 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Další knižní vydání
Direct Marketing - Edward Nash, Computer Press, 2003
Brožovaná vazba
Čeština, 2003
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024
Direct Marketing - Edward Nash, McGraw-Hill, 2000
1 698 Kč

Více o knize

Edward L. Nash heads up Team Nash Inc., direct marketing consulting and creative firm based in New York City handling Internet, direct marketing and database clients in the U.S. and five other countries. He also teaches direct marketing at New York University and Virginia Commonwealth University. Prior to forming Team Nash, he was Executive Vice President of Bozell Worldwide, Inc., where he oversaw the strategic development of U.S. global direct marketing programs. Ed began his career as a copywriter and has been marketing Vice President for LaSalle Extension University, President of Capitol Record Club, Executive Vice President of Rapp Collins, and President/CEO of BBDO Direct, which he founded and ran for five years. He is the author of Database Marketing: The Ultimate Selling Tool and editor-in-chief of The Direct Marketing Handbook, both published by McGraw-Hill.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,4 / 5

7 hodnocení

5
1
0
1
0

Jak se líbila kniha vám?

„Naše manželství není dokonalé. Žádné manželství není dokonalé. Byly časy, kdy to má žena vzdala. A ještě víckrát se stalo, že jsem to vzdal já. Celé tajemství je v tom, že jsme to nikdy nevzdali současně.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
Colleen Hoover