Marketingový průzkum - Miroslav Foret
Marketingový průzkum
237 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Marketingový průzkum

Poznáváme svoje zákazníky

Nakladatel
BIZBOOKS, 2012

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled... Číst víc

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled... Číst víc

237 Kč

Běžná cena Běžně 249 Kč

Ušetříte 5 %
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků.

Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání vašich zákazníků třeba věnovat pozornost.

Mimo jiné vám poradí:
•jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl,
•kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout,
•jak zpracovat zjištěné informace.

Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu.

Uvnitř naleznete:
•rady pro začátečníky,
•příklady konkrétních praktických problémů,
•otázky k zamyšlení,
•praktickou ukázku jednoduchého průzkumu.
Číst víc
120 stran
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
231 g
ISBN
9788026500384
Rok vydání
2012
Naše katalogové číslo
133781
Jazyk
čeština
Nakladatel
BIZBOOKS

Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti? Dejte nám o tom vědět.

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se vám kniha líbila?

Číst víc

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“