Buyology - Martin Lindstrom
Buyology
522 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
522 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

How much do we know about why we buy? What truly influences our decisions in today`s message-cluttered world? An eye-grabbing advertisement, a catchy slogan, an infectious jingle? Or do our buying decisions take place below the surface, so deep within our subconscious minds, we`re barely aware of them?
In BUYOLOGY, Lindstrom, who was voted one of Time Magazine`s most influential people of 2009, presents the astonishing findings from his groundbreaking, three-year, seven-million-dollar neuromarketing study, a cutting-edge experiment that peered inside the brains of 2,000 volunteers from all around the world as they encountered various ads, logos, commercials, brands, and products. His startling results shatter much of what we have long believed about what seduces our interest and drives us to buy. Among the questions he explores:
Does sex actually sell? To what extent do people in skimpy clothing and suggestive poses persuade us to buy products?
Despite government bans, does subliminal advertising still surround us - from bars to highway billboards to supermarket shelves?

* Can Cool brands, like iPods, trigger our mating instincts?
* Can other senses - smell, touch, and sound - be so powerful as to physically arouse us when we see a product?
* Do companies copy from the world of religion and create rituals - like drinking a Corona with a lime to capture our hard-earned dollars?


Filled with entertaining inside stories about how we respond to such well-known brands as Marlboro, Nokia, Calvin Klein, Ford, and American Idol, BUYOLOGY is a fascinating and shocking journey into the mind of today`s consumer that will captivate anyone who`s been seduced - or turned off - by marketers` relentless attempts to win our loyalty, our money, and our minds.
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha brožovaná vazba, Broadway Books, 2010
522 Kč

Dodání může trvat více než tři týdny

Kniha pevná vazba s přebalem, Doubleday, 2008

Vyprodané

Další
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
272
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
131×203 mm
Hmotnost
242 g
ISBN
9780385523899
Rok vydání
2010
Naše katalogové číslo
123529
Téma
obchod
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Broadway Books

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0
Čti víc

„Dobrá a krásná kniha je ta, která plnými hrstmi rozsévá otazníky. “

Jean Cocteau