Vítězný tah
Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit...
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit...
Běžná cena 379 Kč
Posíláme do 17 dní
Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.
Management Press vydáva zásadné monografie domácich autorov a predstaviteľov svetového manažmentu a iné odborné publikácie vrátane učebníc, ktoré nachádzajú svoje využitie v rôznych formách manažérskej prípravy, v špecializovaných kurzoch a pri vysokoškolskej výučbe, hlavne na ekonomických fakultách.
V ponuke vydavateľstva nájdete tiež tematické publikácie určené hlavne pracovníkom podnikových vedení i samostatným podnikateľom, ktoré im pomáhajú orientovať sa v kľúčových otázkach a v jednotlivých funkčných oblastiach podnikateľskej a manažérskej praxe (napr. marketing, reklama, predaj, financie, výroba, personalistika a pod.) Okrem týchto publikácií tiež príručky podporujúce rozvoj špecifických manažérskych zručností. Tie nachádzajú výborné uplatnenie aj vo vzdelávacích programoch pre širšiu verejnosť (komunikačné zručnosti, rétorika, vyjednávanie, koučovanie, budovanie tímov a pod.), vyhľadávajú ich tiež ľudia, ktorí sa snažia o rozvoj vlastnej osobnosti a svoj profesionálny rast samostatne.
„Knihy mají své osudy a své životy. A hynou nezájmem čtenářů. Nikdo by nevyslovil pochybnosti o Odysseji, ale jen málokdo ji ještě čte.“