Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Jak komunikovat se zákazníkem - Miroslav Foret, Computer Press

189 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Jak komunikovat se zákazníkem - Miroslav Foret, Computer Press
Jak komunikovat se zákazníkem - Miroslav Foret, Computer Press

Jak komunikovat se zákazníkem

Publikace je určena především manažerům a obchodníkům, kteří se s danou problematikou setkávají v terénu denně. Číst víc

Nakladatel
Computer Press
Počet stran
208

Publikace je určena především manažerům a obchodníkům, kteří se s danou problematikou setkávají v terénu denně. Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024

Více o knize

 Komunikace se zákazníkem se v oblasti podnikání stává stále důležitější činností. Jestliže chci prodat větší množství zboží, měl bych nakupujícího co nejjednodušeji, ale přitom účinně přesvědčit, že pro něj budou nabízený výrobek či služba výhodné, že mu přinesou užitek. Proto si manažer nebo obchodník musí velmi pečlivě připravit, co vlastně chtějí sdělit a jakou cestu (kanál) k tomu využijí. Chceme-li zákazníky získat a udržet si je, musíme s nimi komunikovat.
 
V knize Jak komunikovat se zákazníkem se autor – Miroslav Foret zabývá přesně touto problematikou. Publikace je rozdělena do pěti částí, které odráží logiku celého procesu komunikace se zákazníkem. Nejprve objasní, co znamená pojem komunikace, dále se dozvíte o významu komunikace podniku se zákazníkem a jak by měl podnik komunikovat s nejrůznějšími skupinami veřejnosti. Třetí část podtrhuje význam co nejdůkladnější znalosti zákazníka, čtvrtá se zabývá tím, jak co nejlépe vytvářet nabídku. Konečně poslední část pojednává o jednotlivých nástrojích komunikace, to je, jak vlastně se zákazníkem komunikovat.
 
Čím je příručka jedinečná? Odráží české prostředí a přináší řadu konkrétních příkladů z českých firem. Autor využil své vlastní poznatky především z praxe v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE), ze zkušeností a výsledků výzkumů i poradenské a konzultační činnosti (www.iimce.cz).
 
Publikace je určena především manažerům a obchodníkům, kteří se s danou problematikou setkávají v terénu denně. Praktické příklady by jim měly dát podnět k zamyšlení, čtenář by měl být schopen sám hledat a najít odpověď a tím se zdokonalit v oblasti problematiky komunikace se zákazníkem.
Číst víc
Počet stran
208
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
176×250 mm
Hmotnost
333 g
ISBN
8072263013
Naše katalogové číslo
1164
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Řeknu ti tajemství, Hanno. Ta opravdu zlá strašidla nikdy nevypadají jako strašidla.“

Prohnilé město - Leigh Bardugo, 2022
Prohnilé město
Leigh Bardugo