Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Uspejte v online - Performics a kolektív autorov, Lion Communications Slovakia, 2021

161 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Uspejte v online - Performics a kolektív autorov, Lion Communications Slovakia, 2021
Přečtená
Uspejte v online - Performics a kolektív autorov, Lion Communications Slovakia, 2021

Uspejte v online
Přečtená

Čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu... Číst víc

4,1 7 hodnocení
Nakladatel
Lion Communications Slovakia, 2021
Počet stran
291

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Slovenština

161 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Další přečtené knihy
Uspejte v online - Performics a kolektív autorov, Lion Communications Slovakia, 2021
Brožovaná vazba
Výborný stav Slovenština, 2021
Skladem

207 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
Uspejte v online - Performics a kolektív autorov, Lion Communications Slovakia, 2021
161 Kč

Více o knize

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu.

Predostrieme vám najčastejšie chyby, ktorým by ste sa mali vyhnúť v online svete. Oboznámime vás s modernými taktikami, vďaka ktorým získate výhodnú pozíciu v online prostredí, zlepšite povedomie o svojej značke a zvýšite konverzný pomer. Radiť vám budú experti online marketingového sveta na Slovensku a v Česku.

Čo v knihe nájdete?
  • Praktické rady, ako vytvoriť efektívnu online marketingovú stratégiu od A po Z
  • Ako realizovať prieskum trhu v online prostredí
  • Ako si definovať cieľovú skupinu
  • Správne nastavenie cieľov vašej online marketingovej stratégie
  • Návody a Best practices, ako vyťažiť maximum z jednotlivých online marketingových kanálov
  • Najčastejšie chyby, ktorým sa pri tvorbe online marketingovej stratégie radšej vyhnúť
  • Vyhodnotenie online marketingovej stratégie
  • Názory od úspešných podnikateľov na online marketingovú stratégiu
  • Know-how od najlepších marketérov na slovenskom, českom a americkom trhu

Autori, ktorí na knihe pracovali:
•Lucia Stefansky, Senior Digital Strategist, Performics
•Michal Pastier, Kreatívny riaditeľ Zaraguza a GoBigName
•Marek Šulík, Marketer a Strategist
•Filip Kuna, Managing Director, Strossle
•Peter Galko, Creative Director, Diorama
•Matej Vigaš, Performance Advertisting Teamleader, Performics
•Marek Neufus, Webový Analytik, Performics
•Honza Bartoš, Špecialista na výkonnostnú Facebook reklamu
•Štefan Polgári, Riaditeľ affiliate siete Dognet
•Ondrej Sláma, Head of data Innovation, Alza
•Miroslav Pagáč, Digital Director, Zenith Media Slovakia
•Tibor Peták, SEO špecialista, Gradeta
•Jakub Čižmař, Konzultant e-mail marketingu
•Ján Šťástka, Online Marketing Consultant, LIDL
•Lukáš Bechera, Online manager, Tatra banka
•Ján Kvasnička, Stratég a UX špecialista
Číst víc
Počet stran
291
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
148×210 mm
Hmotnost
478 g
Rok vydání
2021
Naše katalogové číslo
929033
Jazyk
slovenština
Původ
Slovensko
Nakladatel
Lion Communications Slovakia
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,1 / 5

7 hodnocení

4
1
1
1
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Lucia
Neověřený nákup
8.11.2022
Dojem z knihy
V knihe sa rozhodne najde mnozstvo rad alebo praktickeho pohladu na vec. Bohuzial vety su zformulovane sposobom, kedy bezny clovek nemoze rouzmiet vsetkemu. Najdu sa vo vete aj 4 anglicke-poslovencene vyrazi, ktore v zapeti nie su vysvetlene, co to vlastne znamena. Pokial clovek nema ako taky prehlad o online marketingu a jeho skratkach a vyrazoch bude v knihe strateny a viac cloveka kniha demotivuje ako motivuje. Číst víc
Marta Sekerková
Ověřený nákup
24.9.2021
odporúčam.
Táto kniha je vhodná pre ľudí z marketingu, prípadne iných, ktorí sa potrebujú zorientovať v svete online reklamy, stratégie a i. Prehľadná, ľahko sa čítajúca, systematicky usporiadaná. Odporúčam. Číst víc
Marek Sabo
Neověřený nákup
5.3.2021
Milý online;)
Praktické, v praxi použiteľné a v kombinácii s ďalšími podobnými informáciami z danej oblasti to viac-menej ľudom poskytne dobrý prehľad a základné know-how. Číst víc

„Líbaná ústa ničeho nepozbývají, ale obnovují se jako luna.“

Dekameron - Giovanni Boccaccio, 2014
Dekameron
Giovanni Boccaccio