Přeskočit na hlavní obsah
Martinus Knihy roku 2024 - Nechte se inspirovat
Reklama v češtině - S. Čmejrková, Leda

290 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Reklama v češtině - S. Čmejrková, Leda
Reklama v češtině - S. Čmejrková, Leda

Reklama v češtině

Publikace renomované autorky se zamýšlí nejen nad tím, co to reklama je, jak je utvářena, jak komunikuje svá poselství, ale snaží se ukázat i to, jaká poselství sděluje... Číst víc

5,0 5 hodnocení
Nakladatel
Leda
Počet stran
156

Publikace renomované autorky se zamýšlí nejen nad tím, co to reklama je, jak je utvářena, jak komunikuje svá poselství, ale snaží se ukázat i to, jaká poselství sděluje... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Tajemství pomocnice - Freida McFadden, Kalibr, 2024

Více o knize

 Publikace renomované autorky se zamýšlí nejen nad tím, co to reklama je, jak je utvářena, jak komunikuje svá poselství, ale snaží se ukázat i to, jaká poselství sděluje a jak utváří náš obraz světa. Napovídá, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat.
 Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její jazykovou a stylovou variantnost a zároveň také ukázat pluralitu metod, s nimiž lze k její analýze přistoupit. Klade otázku místa reklamy v našem životě, v systému našich hodnot i v našem jazykovém podvědomí. Odkrývá a analyzuje rafinované jazykově-psychologické postupy užívané v reklamě. Příslušné kapitoly pojednávají o hře se slovy a jazykovém humoru, básnických figurách, vykání a tykání v reklamě, hravém užívání anglických slov, o vztahu reklamy a tradičních hodnot atd.
 Publikace je určena jak odborníkům - lingvistům, pracovníkům v reklamě a marketingu, ale i laickým čtenářům, kteří se s reklamou každodenně setkávají. Obsahuje řadu ukázek, jak reklamu rozebírat, jak působení reklamy dešifrovat a jak se jejímu manipulativnímu působení bránit, a je proto vhodnou příručkou mediální výchovy v českých školách.
Číst víc
Naše katalogové číslo
1122
Počet stran
156
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
148×210 mm
Hmotnost
304 g
ISBN
8085927756
Jazyk
čeština
Nakladatel
Leda
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

5 hodnocení

5
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

„Naše manželství není dokonalé. Žádné manželství není dokonalé. Byly časy, kdy to má žena vzdala. A ještě víckrát se stalo, že jsem to vzdal já. Celé tajemství je v tom, že jsme to nikdy nevzdali současně.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
  • Colleen Hoover