Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Jak získat a udržet zákazníka (Timothy R.V. Foster)

197 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Jak získat a udržet zákazníka (Timothy R.V. Foster)
Kniha: Jak získat a udržet zákazníka (Timothy R.V. Foster)

Jak získat a udržet zákazníka

Publikace poskytuje řadu rad i tipů, co všechno můžete na zákazníka nachystat tak, abyste jej lapili do svých sítí a více již nepustili... Číst víc

4,9 25 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2002
Počet stran
128

Publikace poskytuje řadu rad i tipů, co všechno můžete na zákazníka nachystat tak, abyste jej lapili do svých sítí a více již nepustili... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Toshikazu Kawaguchi - Pátý díl oblíbené série o kavárnách
Kniha: Jak získat a udržet zákazníka (Timothy R.V. Foster)
197 Kč
Vyprodané
Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Více o knize

   Publikace poskytuje řadu rad i tipů, co všechno můžete na zákazníka nachystat tak, abyste jej lapili do svých sítí a více již nepustili: ať jde o prvotřídní péči a servis, zlepšování kvality zboží i jeho inovaci, a to právě podle toho, jak to chce zákazník, dále proces obchodování – hlavně v oblasti prodejních technik či dovedností, jak máte motivovat vlastní zaměstnance, aby jednali se zákazníkem „v rukavičkách“, co udělat pro to, aby se vám v brzké době vykrystalizovala početná skupina věrných, stálých klientů, a řadu dalších podnětů.
Naše katalogové číslo
11203
Počet stran
128
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
130×200 mm
Hmotnost
202 g
ISBN
8072266632
Rok vydání
2002
Edice
Business Books
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,9 / 5
24
0
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Obchodní název
Computer Press, a.s.
Adresa
Mickiewiczova 9
811 07 Bratislava
Slovenská republika
Jestli něco dělá ze světa peklo, tak naše očekávání, že by to měl být ráj.
Kniha: Prokletí (Chuck Palahniuk)
Prokletí
  • Chuck Palahniuk