Čtenářský klub - Kniha měsíce se slevou - Zjistit Více
Kniha: Waiting for Your Cat to Bark? (Bryan Eisenberg a Jeffrey Eisenberg)

393 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Kniha: Waiting for Your Cat to Bark? (Bryan Eisenberg a Jeffrey Eisenberg)
Kniha: Waiting for Your Cat to Bark? (Bryan Eisenberg a Jeffrey Eisenberg)

Waiting for Your Cat to Bark?

Persuading Customers When They Ignore Marketing

Good marketers know that customer-centered marketing is mandatory. However, we are not the customer. What the customer perceives as relevant is the thing successful marketers... Číst víc

Nakladatel
Nelson
Počet stran
240

Good marketers know that customer-centered marketing is mandatory. However, we are not the customer. What the customer perceives as relevant is the thing successful marketers must anticipate, plan, and deliver on... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

393 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat knihy na Martinus.cz?

  • Máme více než 300 000 knih skladem
  • Knihomolská záložka ke každému nákupu
  • Více než 9 000 výdejních míst

Naši skřítci doporučují

Příběh o předurčení, svobodě... Ewald Arenz, Chci si přečíst, Host, 2025
Kniha: Waiting for Your Cat to Bark? (Bryan Eisenberg a Jeffrey Eisenberg)
393 Kč
Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Více o knize

Good marketers know that customer-centered marketing is mandatory. However, we are not the customer. What the customer perceives as relevant is the thing successful marketers must anticipate, plan, and deliver on. Waiting for Your Cat to Bark?: Persuading Customers When They Ignore Marketing offers Persuasion Architecture, a proven Persona-based methodology. Persuasion Architecture enables marketers to anticipate different angles from which customers frame their questions and then coordinate messaging across multiple channels so that marketers can create predictive models of customer behavior. Don't miss out on learning about this six-sigma marketing approach that can skyrocket the effectiveness of your interactive marketing.
Naše katalogové číslo
91158
Počet stran
240
Vazba
pevná vazba
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Nelson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu nebo škodlivý obsah

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.