Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy - Gustav Tomek, Věra Vávrová, C. H. Beck, 2009

450 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetence? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché. Strana nabídky se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky... Číst víc

Nakladatel
C. H. Beck, 2009
Počet stran
240

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetence? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché. Strana nabídky se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Více o knize

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetence? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché. Strana nabídky (výrobce, obchod) se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější. Na straně poptávky vystupuje nový typ zákazníka, který je informovanější a kritičtější, s větším sebevědomím, jenž se snadno nenechá svést všudypřítomnou reklamou. Management tedy nemůže nic ponechat náhodě. Je odpovědný za strategický úspěch. Je třeba mít stále na mysli, že sebelepší produktová idea neznamená nic, pokud se jí nepodaří uskutečnit v takové formě, aby byla v konkurenční soutěži nedostižitelná svými funkcemi a jejich technickým provedením, stejně jako vstupními materiály, použitými technologiemi a náklady. Východiskem zvýšení konkurenční schopnosti firmy je tedy požadavek postupné integrace do konkurenceschopného dodavatelského řetězce. Úkolem však není jen tvorba nové hodnoty pro zákazníka, ale i nové hodnoty zákazníka, který se svojí loajalitou stává partnerem firmy. Což jsou další předpoklady zvýšení konkurenční schopnosti firmy.

Kniha je rozdělena do pěti základních oddílů – Podmínky pro tvorbu konkurenční schopnosti (Trendy marketing managementu), Vznik a řízení dodavatelského řetězce (Vznik podnikových sítí, Supply chain management), Požadavky na produkt a jeho zajištění hodnototvorným řetězcem (Produktová inovace, Zákazník jako partner inovace, Management produktu, Management výroby), Spokojenost zákazníka a jeho hodnota pro firmu (Zákazník – nositel potřeb, Hodnota zákazníka, Strategie loajality zákazníka a zaměstnance) a Skutečné předpoklady ke konkurenční schopnosti. Text je bohatě doplněn obrázky a tabulkami, které obsahují údaje o stavu v českých výrobních podnicích. Nechybí ani seznam aktuální literatury a rejstřík.

Kniha je určena zejména marketingovým a výrobním manažerům firem všech velikostí a zaměření. Vhodná je také jako studijní literatura pro posluchače VŠ ekonomických směrů.
Číst víc
Počet stran
240
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
165×238 mm
Hmotnost
461 g
ISBN
9788074000980
Rok vydání
2009
Naše katalogové číslo
65345
Jazyk
čeština
Nakladatel
C. H. Beck
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Jestli někdy potkáte někoho, koho budete doopravdy milovat, nikdy ho nenechte odejít.“

Já a Ty, navždy - Jo Watson, 2021
Já a Ty, navždy
Jo Watson