Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Strategický marketing zdravotnických zařízení - Lubomír Exner, Tomáš Raiter, Dita Stejskalová, Professional Publishing

329 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Strategický marketing zdravotnických zařízení - Lubomír Exner, Tomáš Raiter, Dita Stejskalová, Professional Publishing
Strategický marketing zdravotnických zařízení - Lubomír Exner, Tomáš Raiter, Dita Stejskalová, Professional Publishing

Strategický marketing zdravotnických zařízení

Zdravotnická zařízení procházejí v současnosti velmi složitým a dynamickým obdobím. Ne vždy a ne všude se s problémy umějí vyrovnat, často scházejí zkušenosti, kvalitní... Číst víc

3,0 1 hodnocení
Nakladatel
Professional Publishing
Počet stran
188

Zdravotnická zařízení procházejí v současnosti velmi složitým a dynamickým obdobím. Ne vždy a ne všude se s problémy umějí vyrovnat, často scházejí zkušenosti, kvalitní informace nebo cílevědomý a inspirovaný strategický marketing... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Více o knize

Zdravotnická zařízení procházejí v současnosti velmi složitým a dynamickým obdobím. Ne vždy a ne všude se s problémy umějí vyrovnat, často scházejí zkušenosti, kvalitní informace nebo cílevědomý a inspirovaný strategický marketing. Pokud toho chybí více, pak se zdravotnická zařízení dostávají do finančních problémů, které mohou na dlouhou dobu zastavit odborný i ekonomický růst a ohrozit jejich samotnou existenci.

K tomu, aby pacient byl opravdu vítaným a váženým zákazníkem, má bohužel mnoho zdravotnických zařízení hodně daleko. Problémy nejsou často jen v penězích či v „koncepcích“, mnohdy to jsou přetrvávající zastaralé praktiky, nesprávná nebo téměř žádná efektivní komunikace s pacienty, uvnitř zařízení či s okolím.

První česká kniha o strategickém marketingu ve zdravotnických zařízeních přináší všem, kteří chtějí a mohou marketingovými prostředky povýšit česká zdravotnická zařízení na vyšší úroveň, mnoho inspirativních návodů. Jednotlivé kapitoly se zabývají podstatou strategického managementu, arzenálem současného marketingového stratéga zdravotnického zařízení a vlastní realizací strategie – řízením marketingového mixu; významná část knihy je věnována řízení komunikace zdravotnického zařízení, metodám průzkumu spokojenosti pacientů a vyhodnocování výsledků těchto průzkumů. Potřebnou součástí knihy jsou i internetové zdravotnické odkazy a seznam literatury pro další studium.

Kniha autorů Lubomíra Exnera, Tomáše Raitera a Dity Stejskalové "Strategický marketing zdravotnických zařízení", kterou vydalo nakladatelství Professional Publishing, je dobrou inspirací pro všechny manažery, kteří mají zájem vést své zdravotnické zařízení v etapě sílící konkurence cestou k úspěchu: k prosperitě, doprovázené spokojenými pacienty.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

3,0 / 5

1 hodnocení

0
0
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“