Učebnice
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
116 produktů
Jestli vám někdo někdy tvrdil, třeba i vy sami, že se anglicky stejně nikdy nenaučíte, tak vám lhal! V rukou držíte důkaz, že angličtinu zvládne každý, kdo opravdu chce. Takže i vy....
-
Knihapevná vazba290 KčSkladem > 5 ks
-
259 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení339 KčIhned ke stažení
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...
-
Knihabrožovaná vazba278 KčSkladem 2 ks
-
305 KčIhned ke stažení
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...
-
Knihapevná vazba1 839 KčSkladem 1 ks
-
E-knihaPDF1 947 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav1 038 KčSkladem
Nové, aktualizované a rozšířené vydání moderní publikace pro firemní manažery, studenty, IT manažery a vývojáře IS se komplexně zabývá podnikovými procesy a jejich funkcí v řízení podniku, zejména ve vztahu k informačnímu systému firmy...
-
Přečtenámírně opotřebovaná164 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
-
E-knihaPDF319 KčIhned ke stažení
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
-
Knihakroužková vazba182 KčDo 5 – 7 dnů
- Marcela Zamazalová
- kolektiv
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...
-
Knihabrožovaná vazba599 KčSkladem 1 ks
V knize najdete pět originálních pohádkových příběhů. Byly zpracovány pro začínající čtenáře, kteří si chtějí vyzkoušet, jak si poradí se souvislým textem v italštině. Úroveň jazyka v publikaci je vhodná pro začátečníky a mírně...
-
Knihabrožovaná vazba188 KčSkladem > 5 ks
Publikace obsahuje 20 lekcí, které tvoří moduly po 4 lekcích, každá pátá lekce je opakovací. Lekce začínají moderními a autentickými krátkými texty, které jsou zaměřeny především na hovorový jazyk. Pak následuje oddíl...
-
Knihabrožovaná vazba478 KčSkladem 2 ks
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
-
Knihakroužková vazba260 KčDo 3 – 6 dnů
Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu...
-
Knihapevná vazba587 KčSkladem 3 ks
Certifikát ECDL vám otevře dveře k mnoha zajímavým pracovním pozicím, příprava na testy vás však může stát zbytečné úsilí. Chcete vědět, co se v testech může objevit, na co a hlavně jak se konkrétně připravit?
-
189 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Zcela nové, aktualizované, opravené a doplněné vydání oblíbené učebnice angličtiny, která je vhodná nejen pro samouky, ale také pro školy a kursy. Přístupnou formou vede naprosté začátečníky a falešné začátečníky k...
-
Knihabrožovaná vazba350 KčDo 5 – 7 dnů
Italština za 24 dnů je intenzivní kurz pro samouky, kterým budete rychle a jednoduše zasvěceni do tajů tohoto cizího jazyka. Díky svému zpracování je kniha vhodná jak pro začátečníky, tak pro mírně pokročilé...
Učebnice angličtiny pro samouky akceptuje český způsob samostudia (oboujazyčné komentáře, řadu konverzací, příkladů a cvičení z tuzemského prostředí ad.). Lekce jsou rozděleny do subkapitol zahrnujících poslech, čtení, gramatiku...
-
Knihabrožovaná vazba395 KčDo 2 – 5 dnů
Kniha je primárně určena pro studenty oboru informatika, ale i všem, kteří se chtějí seznámit s problematikou IT Governance a s určitými aspekty fungování organizace důležitými pro aplikaci IT Governance. Governance představuje postupy...
-
Knihašitá vazba512 KčDo 4 – 5 dnů
Vstoupili jsme do nového věku. Do věku digitálních technologií a počítačové gramotnosti. Do věku, kde neznalost základních pojmů z oblasti výpočetní techniky může znamenat velký problém...
V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...
- Miroslav Karlíček
- kolektiv
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...
-
Přečtenámírně opotřebovaná104 KčSkladem
-
Vyprodané
Klíč k vyjednávání a přesvědčování. Jak přimět zákazníka ke spolupráci? Jak udržovat dobré vztahy se zákazníky? Jak jednat se zákazníkem, který nic nežádá? Jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny?
O obsahu prvního dílu vypovídají názvy kapitol: Ekologie, Hodnocení a ochrana zboží, Nerostné suroviny, Hutní a strojírenské výrobky, Elektrotechnické zboží, Sklo, keramika, stavební materiály.
-
Knihabrožovaná vazba189 KčDo 5 – 7 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle