Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Žlutá v českém jazyku knihy o designu

Použité filtry
Zrušit filtry
Písmo ve výtvarné tvorbě

Kniha mapuje vývoj latinky od dob starého Říma k pop-artu, až k „fiktivnímu“ písmu 22. stol. V každé ze 14 kapitol najdou zájemci 2 — 3 ilustrační náměty. Nechybí seznam základních pomůcek, názorný postup a fotografie.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

101 kuchyně - Julie Savillová, Columbus, 2006
101 kuchyně

Nevíte, jak si zařídit kuchyni? Nabízíme vám přes sto návrhů a právě tolik fotografických inspirací…

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

The Best of: 2010, Profil Media, 2013
The Best of: 2010

Ročenka je souhrnem toho nejlepšího, co se na České scéně v daném roce urodilo. Mapuje počiny autorských kategorií Cen Czech Grand Design 2010 Designér roku, Grafický designér roku, Fotograf roku, Módní designér roku, Designér šperku roku a...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Design nábytku v současném světě - Ludvika Kanická, ERA group, 2007
Design nábytku v současném světě

Design proniká do všech oblastí našeho každodenního života. Je v neustálém pohybu, mění se a vyvíjí. Ludvika Kanická vybrala nejzajímavější produkty současného světového designu a na jejich příkladech popisuje, čím je ovlivněn design nábytku...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Osvětlení a svítidla v bytech - Ladislav Monzer, Grada
Osvětlení a svítidla v bytech

Moderní příručka poskytuje informace nových pohledech na hospodárné, estetické i účelné řešení bytů a domů zejména z hlediska osvětlení...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Grafický design pro samouky - Tony Seddon, Jane Waterhouse, Slovart CZ, 2010
Grafický design pro samouky

Každý z nás aspoň jednou v životě vytvářel nějaký dokument, který lze zařadit do kategorie "grafický desing". Ať už se jednalo o pozvánku na oslavu narozenin, plakát nebo jen inzerát na firemní či školní nástěnku nebo web, ...

  • Knihaflexi vazba
    Vyprodané

Typografie - Gavin Ambrose, Paul Harris, Computer Press, 2010
Typografie

Typografie je tím, co dává textu vizuální podobu. Vhodným výběrem písma můžete u čtenáře dosáhnout neutrálního efektu, nebo vzbudit jeho emoce: navodit třeba umělecký, politický či filozofický dojem, nebo dokonce vyjádřit charakter člověka či organizace.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Ať člověk utíká, jak chce, sobě samému neunikne. Je to jako se stínem. Pořád se vás to drží.“

Po otřesech - Haruki Murakami, 2010
Po otřesech
Haruki Murakami