Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Na ledě - Hannah Grace, Ikar CZ, 2024

Na téma řízení společnosti pro začátečníky příručky knihy o personalistice

Použité filtry
Zrušit filtry
Satanské metody vyjednávání

V knize se seznámíte s metodami vyjednávání, které by mohly být snadno označeny jako satanské, tak ošidné, lstivé a podlé jsou. Naleznete tu systematicky popsané a na výstižných příkladech ilustrované nejhorší metody a triky...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    271 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak myslí špičkový obchodník - Martin Limbeck, Grada, 2012
Jak myslí špičkový obchodník

Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy - Gustav Tomek, Věra Vávrová, C. H. Beck, 2009
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetence? V čem je síla marketingu? Řešení není jednoduché. Strana nabídky se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout - Dick Canada, Computer Press, 2004
24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout

Jste-li prodejcem, poradcem, manažerem, školitelem nebo studentem obchodního zaměření, bude pro vás tato kniha velkým přínosem. Po jejím prostudování snáze rozpoznáte, co děláte špatně, a zvolíte účinnější postup odpovídající daným okolnostem...


33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...


Příručka pro profesionální prodejce - James A. Heidema, Chris M. Heidema, Wolters Kluwer ČR, 2011
Příručka pro profesionální prodejce

Úspěšný chce být člověk vždy, ať už pracuje v jakékoliv profesi. A tak i ten, kdo pracuje či podniká jako prodejce, chce být ve své činnosti dobrý, chce, aby mu přinášela radost a uspokojení...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Byrokracie - Ludwig von Mises, Liberální institut, 2002
Byrokracie

Každý polovzdělanec může použít bič a přinutit ostatní lidi k poslušnosti. Ale sloužit veřejnosti vyžaduje inteligenci a pečlivost. Jen několika lidem se podaří vyrábět boty lépe a levněji než jejich konkurentům. Ludwig von Mises

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Nákupní chování - Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press, 2004
Nákupní chování

Publikace je určena marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat.


Peníze - Herbert N. Casson, Eko-konzult, 2001
Peníze

Tato kniha není určena teoretikům, kteří se zabývají výukou nebo studiem podnikání, ale praktikům. Živnostníkům a jiným podnikatelům, majitelům a manažerům velkých, ale i malých podnikatelských společností...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Sila jednoduchosti - Ron Ashkenas, Eastone Books, 2010
Sila jednoduchosti 
SK

Takmer všetci manažéri dnes v takom či onakom rozsahu zápasia so zložitosťou. Sú preťažení informáciami a nemajú dostatok času na ich spracovanie...

  • Přečtenávýborný stav
    204 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    464 Kč
    Skladem 1 ks
Byrokracie, , 2001
Byrokracie

Každý polovzdělanec může použít bič a přinutit ostatní lidi k poslušnosti. Ale sloužit veřejnosti vyžaduje inteligenci a...


Jak vítězit nad riziky - Jiří Kruliš, Linde, 2011
Jak vítězit nad riziky

Autor Jiří Kruliš komplexně rozebírá problematiku managementu v podnikové sféře se zaměřením na management rizik...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby - Richard Hammond, Grada, 2005
Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby

Čím se liší úspěšné prodejny a prodejní řetězce od těch, které živoří na pokraji zájmu zákazníků? Majitelé, vedoucí prodejny, manažeři i prodavači zjistí na řadě praktických příkladů, jak atraktivně uspořádat prodejní prostory, ...


Posúdenie kvality a výber nehnuteľností - Oliver Kubička, Form Servis, 2017
Posúdenie kvality a výber nehnuteľností 
SK

Ponukou autora je inšpirujúca pomôcka pri obchodovaní, posudzovaní kvality a výberu nehnuteľností, ktorá poskytuje záujemcom ucelené spektrum podrobných aktuálnych informácií, tematicky zameraných na nadobúdanie nehnuteľností....

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Získajte kontakt na úspech - Praktická príručka biznis komunikácie - John Timperley, Eastone Books, 2005
Získajte kontakt na úspech - Praktická príručka biznis komunikácie 
SK

Ako získavať nové kontakty, budovať si dlhodobé obchodné i osobné vzťahy a komunikovať s istotou, či už riadite firmu, vediete pracovný tím, prichádzate do styku so zákazníkmi alebo "len" každodenne komunikujete s ľuďmi okolo vás.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Když člověk ponižuje, pak jen proto, že je sám nízký.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry