Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Nákupní chování - Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press, 2004

835 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Nákupní chování - Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press, 2004
Nákupní chování - Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press, 2004

Nákupní chování

Publikace je určena marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat. Číst víc

4,7 3 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2004
Počet stran
695

Publikace je určena marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat. Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

AHA! Rodičovství - Praktický průvodce - Laura Markham, Mladá fronta, 2024

Více o knize

Publikace je určena:

- marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu
přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí
ovlivňovat
- obchodníkům, kterým poradí, co všechno a jak mohou udělat pro to, aby
zákazníka lépe přesvědčili
- pracovníkům v reklamních agenturách, které zasvětí do tajů přesvědčivé
komunikace a nabídne jim mimo jiné i desítky barevných reklam pro inspiraci,
jak úspěšnou reklamu koncipovat
- studentům marketingu, obchodu, ale i psychologie, sociologie a dalších
společenských věd

Dozvíte se:

- jak je vědní obor nákupní chování definován, se kterými dalšími obory se
prolíná
- jaké známe formy spotřebitelského průzkumu a jak má vzorový spotřebitelský
výzkum probíhat
- co je segmentace trhu a jaká existují kritéria pro tzv. zaměření tržních
segmentů
- že motivace spotřebitele je psychologická síla, a proto se mimo jiné vyznačuje
dynamikou
- jak spolu souvisí osobnost a nákupní chování
- jak interpretují osobnost různé psychologické teorie
- jak spotřebitel vnímá podněty z okolí
- jak probíhá tzv. nákupní učení
- na základě čeho se utvářejí tzv. postoje zákazníka a jak probíhají jejich změny
- jakou roli hraje při nákupu komunikace, jak funguje tzv. komunikační model
- proč je zákazník ovlivňován tzv. referenčními skupinami i rodinou
- čím se vyznačují zákazníci v odlišných společenských třídách a jak se chovají
- jaký vliv má na nákupní chování kultura
- co jsou tzv. subkultury a jak se dále člení
- jak probíhá rozhodovací proces spotřebitele
- jak marketingově využít tzv. názorové vůdce
- co následuje po rozhodnutí a koupi

Publikace nabízí i vzorové případy pro aktivní výuku
Číst víc
Počet stran
695
Vazba
pevná vazba
Rozměr
175×230 mm
Hmotnost
1236 g
ISBN
8025100944
Rok vydání
2004
Naše katalogové číslo
16033
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,7 / 5

3 hodnocení

2
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Staň se tím, kým jsi.“

Když Nietzsche plakal - Irvin D. Yalom, 2014
Když Nietzsche plakal
Irvin D. Yalom