Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024

Bestsellery z kategórie: knihy o marketingu od nakladatelství Management Press

Použité filtry
Zrušit filtry
Nová Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Management Press, 2018
Nová Strategie modrého oceánu

Nová strategie modrého oceánu navazuje na bestseller Strategie modrého oceánu, kterého se celosvětově prodalo několik milionů kusů. Pomůže vám, vašemu týmu i celé vaší firmě najít nové trhy a zajistit si růst.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingová komunikace - Petr Frey, Management Press, 2011
Marketingová komunikace

Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Management Press, 2015
Strategie modrého oceánu

Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Typologie osobnosti pro manažery - Michal Čakrt, Management Press, 2008
Typologie osobnosti pro manažery

Prakticky zaměřená kniha vychází z tzv. typologie osobnosti MBTI (Myers-Briggs Type Indicator). Odpovídá na otázky, pro jakou práci se jednotliví lidé hodí, jaký pracovní styl nebo jaký typ informací jim vyhovuje, co je motivuje atd.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Nový obraz budoucnosti (Rethinking The Future) - Rowan Gibson, Management Press
Nový obraz budoucnosti (Rethinking The Future)

Přední osobnosti světového managementu a sociálního myšlení o budoucnosti podnikání, konkurence, řízení a trhu.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    172 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Public relation: komunikace v konfliktních a krizových situacích - Petr Němec, Management Press
Public relation: komunikace v konfliktních a krizových situacích

Praktická příručka zkušeného autora přináší příklady zvládnutí krizové komunikace korporací, nastiňuje preventivní a obranná opatření související s medializací krizové situace.


Skok do budoucnosti - Bob Schmetterer, Management Press, 2004
Skok do budoucnosti

Creative Business Ideas® zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií. Bývalý předseda představenstva a generální ředitel světové sítě komunikační agentury Euro RSCG Worldwide předkládá návod, jak využít tvořivosti k rozvoji podniků a značek.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    152 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Srdce změny - John P. Kotter, Dan S. Cohen, Management Press, 2003
Srdce změny

Skutečné příběhy o tom, jak lidé mění své organizace

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii - Roman Bajčan, Management Press, 2003
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...


10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali - Sergio Zyman, Management Press, 2008
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    164 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? - Edgar K. Geffroy, Management Press, 2013
Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    194 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Veřejné minění a metody public relations - Jaroslav Kohout, Management Press
Veřejné minění a metody public relations

Nejnovější publikace zkušeného autora ozřejmuje principy těchto metod, uvádí příklady jejich úspěšné aplikace a ozřejmuje i souvislosti jejich uplatnění v jednotlivých médiích.


Repetitorium manažerských dovedností - John Payne, Shirley Payneová, Management Press
Repetitorium manažerských dovedností

Jak zdokonalit sám sebe...


Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů - Petr Frey, Management Press, 2008
Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů

Další vydání knihy představuje to nejlepší z nových trendů v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Autor ukazuje praktické aplikace efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    128 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Buď svou značkou - Michal Vydržel, Káťa Toholová, Management Press, 2022
Buď svou značkou

Autoři knihy Buď svou značkou nastartují Vaši osobní značku z nuly na sto. Vysvětlí Vám, proč je budování vlastní značky důležité a kde a jak máte svůj brand budovat...

  • Knihabrožovaná vazba
    357 Kč
    Do 4 – 6 dnů
  • 279 Kč
    Ihned ke stažení

Jak myslí úspěšní obchodníci - Helen Kensett, Management Press, 2018
Jak myslí úspěšní obchodníci

Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodáváme software, reklamu nebo poskytujeme konzultační...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    148 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

10 zlatých pravidel péče o zákazníka - Ivan Bureš, Pavel Řehulka, Management Press, 2001
10 zlatých pravidel péče o zákazníka

Nejlepší investicí v podmínkách tvrdé konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií je posilování vztahu se zákazníkem...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    92 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rozumíte svým zákazníkům? - Jan Bloudek a kolektív, Management Press, 2013
Rozumíte svým zákazníkům?

Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Ča

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rychleji, levněji, lépe - Michael Hammer, Lisa W. Hershman, Management Press, 2012
Rychleji, levněji, lépe

Poslední autorská kniha předního představitele světového managementu a ředitelky firmy Hammer & Co. představuje pragmaticky zaměřený program změny, jenž může vaší firmě přinést prosperitu v časech dobrých i zlých - vyšší růst a vyšší ziskovost na základě.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    157 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Na ty, kteří jsou jiní, číhá nebezpečí za každým rohem.“