Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Žltá kniha budovania značky 
SK
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...

  • Knihabrožovaná vazba
    757 Kč
    Skladem > 5 ks

How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021
How Brands Grow 2 
EN

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...

  • Knihapevná vazba
    954 Kč
    Skladem 1 ks


Brand the Change - Anne Miltenburg, BIS, 2018
Brand the Change 
EN

In a perfect world, great changemaking ventures would grow purely based on their own merit. In the real world, we have to be creative and strategic about how we brand our initiatives and get the support we need to help them grow into effective, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    827 Kč
    Do 15 – 20 dnů

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    819 Kč
    Skladem 4 ks

The Power of Moments - Chip Heath, Dan Heath, Transworld, 2019
The Power of Moments 
EN

What if a teacher could design a lesson that he knew his students would remember twenty years later? What if a doctor or nurse knew how to orchestrate moments that would bring more comfort to patients? What if you had a better sense of how to create...

  • Knihabrožovaná vazba
    283 Kč
    Více než 30 dní

The process of creating social network - Aleš Zářický, Lukáš Fasora, Ostravská univerzita, 2019
The process of creating social network

Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý

  • Knihabrožovaná vazba
    293 Kč
    Do 2 – 6 dnů

Practical guide to financial and insurance mathematics - Tomáš Cipra, Ekopress, 2020
Practical guide to financial and insurance mathematics 
EN

The publication presents basic calculation principles in finance and insurance. Particular chapters gradually survey topics which are important in the actual financial and insurance practice...

  • Knihabrožovaná vazba
    326 Kč
    Více než 30 dní

Reklama - Pavel Horňák, Nakladatelství VeRBum, 2018
Reklama 
SK

Druhé, prepracované a rozšírené vydanie jednej z najobľúbenejších učebníc reklamy u nás. Ponúka pohľad na vývoj reklamy doma aj vo svete. Názorne popisuje...

  • Knihapevná vazba
    313 Kč
    Skladem 1 ks

Brick by Brick - David Robertson, Bill Breen, Random House, 2014
Brick by Brick 
EN

What is less well known, though, is how close this iconic company came to total collapse in 2003. Brick by Brick is the compelling story of a Danish family-owned company that enjoyed decades of success before its inability to keep ...

  • Knihabrožovaná vazba
    290 Kč
    Více než 30 dní
Designing Brand Identity - Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons, 2024
Designing Brand Identity 
EN

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process...

  • Knihapevná vazba
    1 149 Kč
    Předobjednávka,
    vychází 26. 5. 2024

The Culture Code - Daniel Coyle, Bantam Press, 2018
 
The Culture Code - Daniel Coyle, Random House, 2019
The Culture Code 
EN
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

From the New York Times bestselling author of The Talent Code comes a book that unlocks the secrets of highly successful groups and provides tomorrow's leaders with the tools to build a cohesive, motivated culture...

  • Knihabrožovaná vazba
    390 Kč
    Více než 30 dní

Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2007
 
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
Ogilvy on Advertising 
EN

David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate...

  • Knihabrožovaná vazba
    390 Kč
    Více než 30 dní

The Infinite Game - Simon Sinek, Penguin Books, 2020
The Infinite Game 
EN

The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game?

  • Knihabrožovaná vazba
    376 Kč
    Skladem 2 ks

Eat That Frog! - Brian Tracy, Hodder and Stoughton, 2013
Eat That Frog! 
EN

Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat That Frog! There just isn't enough time for everything on our 'To Do' list - and there never will be. Successful people don't try to do everything...

  • Knihabrožovaná vazba
    302 Kč
    Skladem 2 ks
  • AudioknihaMP3 na CD
    Vyprodané

This is Marketing - Seth Godin, Portfolio, 2018
This is Marketing 
EN
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books...

  • Knihabrožovaná vazba
    419 Kč
    Skladem 1 ks

BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko, TRIAD, 2021
BUDGET CUT 
SK

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a...

  • Knihapevná vazba
    708 Kč
    Skladem 3 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    399 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    447 Kč
    Skladem
Další formáty

The Brand Flip - Marty Neumeier, New Riders Press, 2015
The Brand Flip 
EN

Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You'll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    694 Kč
    Více než 30 dní

Sell It Like Serhant - Ryan Serhant, Hodder and Stoughton, 2020
Sell It Like Serhant 
EN

Ryan Serhant was a shy, jobless hand model when he entered the real estate business in September 2008. Just nine years later, he has emerged as one of the top salespeople in the world and a co-star on Bravo's hit series Million Dollar Listing ...

  • Knihabrožovaná vazba
    276 Kč
    Skladem 2 ks

The Hard Thing about Hard Things - Ben Horowitz, HarperCollins, 2014
The Hard Thing about Hard Things 
EN

Ben Horowitz, cofounder of Andreessen Horowitz and one of Silicon Valley's most respected and experienced entrepreneurs, offers essential advice on building and running a startup—practical wisdom for managing the toughest problems business school doesn't

  • Knihapevná vazba
    541 Kč
    Skladem 3 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Staň se tím, kým jsi.“

Když Nietzsche plakal - Irvin D. Yalom, 2014
Když Nietzsche plakal
Irvin D. Yalom