Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?

Odborné z kategorie na téma marketing ve slevě knihy o marketingu

Použité filtry
Zrušit filtry
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Jitka Burešová, Grada, 2022
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím

Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO.

  • Knihabrožovaná vazba
    379 Kč
    Skladem 1 ks

Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal, Wolters Kluwer ČR, 2011
Mezinárodní marketing a informační technologie

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    231 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    302 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    403 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    450 Kč
    Skladem 1 ks

Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022
Marketingový výzkum

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro...

  • Knihapevná vazba
    409 Kč
    Skladem 1 ks
Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Grada, 2023
Strategický marketing

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují ...

  • Knihabrožovaná vazba
    509 Kč
    Skladem 1 ks

Marketingový výzkum - Radek Tahal, Grada, 2017
Marketingový výzkum

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...

  • Knihapevná vazba
    179 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Marketing management - Václav Stříteský a kolektív, C. H. Beck, 2023
Marketing management

Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento...

  • Knihabrožovaná vazba
    823 Kč
    Skladem 1 ks

BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko, TRIAD, 2021
BUDGET CUT 
SK

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a...

  • Knihapevná vazba
    708 Kč
    Skladem 3 ks
  • Přečtenávýborný stav
    812 Kč
    Skladem

Uspejte v online - Performics a kolektív autorov, Lion Communications Slovakia, 2021
Uspejte v online 
SK

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu...

  • Přečtenávýborný stav
    369 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    539 Kč
    Skladem > 5 ks

Praktikum z marketingu služieb - Ľubica Gajanová, Margaréta Nadányiová, EDIS, 2022
Praktikum z marketingu služieb 
SK

Služba predstavuje komplexný pracovný výkon, v rámci ktorého je proces jej poskytovania charakterizovaný tvorbou a dodaním služby a výsledok poskytovania je zrkadlením cieľa, na ktorý je služba určená...

  • Knihabrožovaná vazba
    333 Kč
    Do 3 – 6 dnů
Fundamentals of Marketing - Paul Baines, Sophie Whitehouse, Sara Rosengren, Paolo Antonetti, Oxford University Press, 2021
Fundamentals of Marketing 
EN

How did the start-up dating app, CLikD, quickly rise to become an award-winning competitor to Tinder and Bumble...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 434 Kč
    Skladem 2 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Ať člověk utíká, jak chce, sobě samému neunikne. Je to jako se stínem. Pořád se vás to drží.“

Po otřesech - Haruki Murakami, 2010
Po otřesech
Haruki Murakami