Knihy o byznysu a managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
162 produktů
Kniha Jak získávat přátele a působit na lidi zaujímá významné místo v historii knižního trhu jako jeden z nejúspěšnějších mezinárodních bestsellerů všech dob. Splnila očekávání mnoha lidí a...
-
Knihapevná vazba294 KčSkladem > 5 ks
Bohatí lidé uvažují jinak než chudí. Zkuste přemýšlet jako oni, finanční úspěch vás nemine!..
-
Knihapevná vazba s přebalem297 KčSkladem 4 ks
Jak mohla mladá dívka ošálit protřelé investory ze Silicon Valley, představitele americké armády i média, oslavující ji jako „Steva Jobse v sukních“? Proč nikdo nepoznal, že zázračný technologický startup s hodnotou deseti miliard dolarů je ve...
Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky....
-
Knihapevná vazba294 KčSkladem 3 ks
Proslulé pojednání mistra Suna o válečném umění se těší neutuchajícímu zájmu čtenářů i po více než dva a půl tisíci let, které uplynuly od jeho napsání. V čem spočívá jeho obliba? Paradoxně nikoliv v jeho válečnických...
-
Knihabrožovaná vazba159 KčSkladem 5 ks
Podnikáte na sebe? Anebo s tím chcete teprve začít? Nechejte si poradit od nejpovolanějšího. Robert Vlach, známý podnikatel a konzultant vám ve své 760stránkové knize o podnikání nezávislých profesionálů na volné noze (tzv. freelancerů) poskytne přesně...
Kniha pro všechny, kdo žijí mezi lidmi 1. díl veleúspěšné série, která od základů změní váš život Nesmrtelná pravidla průkopníka na poli mezilidských vztahů pro 21. století. Někteří lidé působí doslova...
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...
Význačný starověký indický kodex mravů a správného chování kastovní indické společnosti, který ji řídil po tisíciletí až do novověku - důležitá literární památka pro studium náboženství, historie a práva. V bilingvinní....
-
Knihapevná vazba395 KčSkladem 2 ks
álka o Uber je podnikatelský thriller o startupu, který měl našlápnuto mezi giganty jako Apple, Google nebo Amazon. Mike Isaac přibližuje drsnou cestu Uberu na špici technologického světa, při které společnost málem zadusila samu sebe....
-
Knihapevná vazba337 KčSkladem 5 ks
Kniha Jak se stát vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat navazuje na bestsellery průkopníka na poli mezilidských vztahů Dalea Carnegieho a pracuje s jeho nesmrtelnými pravidly, tentokrát v oblasti práce s lidmi...
Knížka o veškerém mém byznysu. O tom, který jsem dělal ve škole, na jízdárně, s mým otcem, s vojáky, s mojí první ženou, s bytem, s komputerem, s Italy, s divadlem i s televizí. Nejsem a nechtěl jsem být byznysmenem. Ale byznys mi pořád lezl do...
Príbeh a návody pre vybudovanie výnimočnej firmy a dosiahnutie úspechu, aj keď robíte jednu chybu za druhou... Vždy som veľmi rád zdieľal svoje skúsenosti a mudroval. Či už prostredníctvom blogov, prednášok alebo priamo mentorovaním...
-
Knihapevná vazba s přebalem256 KčSkladem 4 ks
Ing. Zdeněk Rybka, CSc. se narodil v roce 1927. Po ukončení povinné školní docházky (Komenského pokusná měšťanská škola ve Zlíně) se vyučil i firmy BAŤA, a.s. Prošel firemní internátní výchovou ve Zlíně a je absolventem Baťovy...
-
Knihabrožovaná vazba199 KčSkladem 3 ks
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní...
-
Knihabrožovaná vazba335 KčSkladem 1 ks
Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...
-
Knihaflexi vazba282 KčSkladem 1 ks
Výpravná obrazová publikace zachycující činnost velkých českých firem, které zaznamenaly největší rozkvět v době od poloviny 19. do poloviny 20. století. Jaké byly osudy zakladatelů a majitelů slavných firem? Jak dokázali vynudovat tak slavnou značku a...
-
Knihapevná vazba496 KčSkladem 2 ks
Britský historik Niall Ferguson (*1964) je profesorem na Harvardově univerzitě. Většina jeho prací, jež v západní Evropě vzbudily nebývalý zájem, je věnována hospodářským a sociálním dějinám 19. a 20. století...
-
Knihapevná vazba s přebalem398 KčSkladem 2 ks
Vzpomínáte na dobu, kdy hudební průmysl krachoval? Na přelomu tisíciletí klesaly prodeje CD nosičů o miliardu dolarů ročně, hudba se sdílela z pirátských stránek a situaci nezachránil ani iTunes. Velké hudební společnosti byly v krizi...
-
Knihapevná vazba277 KčSkladem 2 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle