Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024

Na téma řízení společnosti pro začátečníky papírové knihy o byznysu a managementu

Populární filtry

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Jenom na 100 % - Jan Hamr, Muza books, 2024
Novinka
Jenom na 100 %

Kniha je určena hlavně mladým lidem, kteří jsou na začátku své kariéry, nejen v oblasti finančního poradenství, ale obecně ve světě financí i jiných oborech moderní ekonomiky. Je svým způsobem také kuchařkou finančního...

  • Knihabrožovaná vazba
    424 Kč
    Do 4 – 9 dnů

Byznys má duši - Alan Cohen, Metafora, 2019
Byznys má duši

Všichni chceme mít úspěch a prosperovat, ale přitom tomu neobětovat vlastní duši a duchovní cestu. Je to vůbec možné? Celosvětově uznávaný kouč a učitel Alan Cohen vysvětluje, že ano. Při práci a podnikání totiž nebojujeme s vn


Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...


33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...

Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.


Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...


Úvod do IT Governance - Zora Říhová, Oeconomica, 2018
Úvod do IT Governance

Kniha je primárně určena pro studenty oboru informatika, ale i všem, kteří se chtějí seznámit s problematikou IT Governance a s určitými aspekty fungování organizace důležitými pro aplikaci IT Governance. Governance představuje postupy...

  • Knihašitá vazba
    512 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Komunikační a obchodní dovednosti manažera - Vladimíra Khelerová, Grada, 2010
Komunikační a obchodní dovednosti manažera

Nové vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušenějším manažerům, obchodníkům, podnikatelům a studentům. V čtivé a praktické příručce najdete osvědčené rady, tipy a příklady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit...


Jak organizovat a řídit úspěšný prodej - Jana Lyková, Grada, 2003
Jak organizovat a řídit úspěšný prodej

Publikace autorky s rozsáhlou konzultační praxí se jako jedna z mála knih věnovaných tématice prodeje snaží obsáhnout funkci prodeje v celku, a to s jediným cílem – zlepšit výsledky činnosti prodejního týmu...


Udržitelnost v České republice v kontextu vývoje v pokrizovém období - Zuzana Křečková Kroupová, Oeconomica, 2018
Udržitelnost v České republice v kontextu vývoje v pokrizovém období

Publikace vyhodnocuje udržitelnost podnikání s ohledem na genderovou diverzitu složení vrcholových orgánů firem v České republice v kontextu vývoje v období po finanční a ekonomické krizi v roce 2008. Kniha představuje pojem....

  • Knihašitá vazba
    538 Kč
    Více než 30 dní
Společnost s ručením omezeným - Miroslava Bartošíková, C. H. Beck, 2003
Společnost s ručením omezeným

Publikace pojednávající o nejběžnější formě obchodní společnosti v České republice z pera zkušených autorek, které se s úpravou společnosti s ručením omezeným setkávají ve své každodenní praxi. Kniha je zpracována podle...

  • Knihabrožovaná vazba
    987 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Umění války v byznysu - Sun-c', Vít Vojta, BIZBOOKS, 2014
Umění války v byznysu

Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Ve světě byznysu je přece vítězství...


Nákupní chování - Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press, 2004
Nákupní chování

Publikace je určena marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat.


Nebojte se akcií 1. díl - Christian Thiel, Blue Vision, 2021
Nebojte se akcií 1. díl

Zbavte se strachu a zbohatněte. Bojíte se investovat? Pokud jste například narazili na nekalé praktiky finančního trhu nebo jen potřebujete plně pochopit funkci akciového trhu, tak je tato kniha právě pro vás. Plně a čtivě vás zasvětí do principů...

  • Knihabrožovaná vazba
    263 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Prodejní techniky - Vojtěch Černý, Computer Press, 2003
Prodejní techniky

Publikace je určena pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si osvojí a vylepší prodejní dovednosti.


Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby - Richard Hammond, Grada, 2005
Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby

Čím se liší úspěšné prodejny a prodejní řetězce od těch, které živoří na pokraji zájmu zákazníků? Majitelé, vedoucí prodejny, manažeři i prodavači zjistí na řadě praktických příkladů, jak atraktivně uspořádat prodejní prostory, ...


Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová, Ekopress, 2006
Marketing hotelových služeb

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb...

  • Knihabrožovaná vazba
    238 Kč
    Do 15 – 20 dnů
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Specifické požadavky zákazníka, Česká společnost pro jakost, 2019
Specifické požadavky zákazníka

Sestavení specifických požadavků zákazníka na systém managementu kvality na základě IATF 16949.

  • 517 Kč
    Do 11 – 16 dnů

Nebojte se akcií 2. díl - Christian Thiel, Blue Vision, 2021
Nebojte se akcií 2. díl

Roční čistý výnos 22,7 % z investice do akcií je jen začátek cesty, kterou před vámi kniha Christiana Thiela rozkrývá. Dělá to vždy s nadhledem, lehkostí a humorem. Odborný výklad zde střídají příběhy ze života nebo záznamy rozhovorů s dalšími...

  • Knihabrožovaná vazba
    263 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Úspěšný manažerský start - Chris Moses, STAIR JUMPER, 2024
Úspěšný manažerský start

Úspěšný manažerský start je nepostradatelným průvodcem pro všechny nové manažery, který jim pomůže zorientovat se v nové roli a zvládnout přechod z řadového zaměstnance na vedoucího pracovníka. V maximálně zhuštěné podobě...

  • Knihapevná vazba
    241 Kč
    Skladem 2 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řeknu ti tajemství, Hanno. Ta opravdu zlá strašidla nikdy nevypadají jako strašidla.“

Prohnilé město - Leigh Bardugo, 2022
Prohnilé město
Leigh Bardugo