Pro začátečníky knihy o byznysu a managementu od nakladatelství Computer Press
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
40 produktů
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci?
-
249 KčIhned ke stažení
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...
Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...
Publikace je určena pro obchodníky a prodejce, denně bojující v „poli“ se zákazníkem. Poskytne vám 33 praktických rad, jak si máte obchodní jednání domluvit, jak se na ně připravit i jak je s úspěchem realizovat.
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...
Přesvědčivě provedená prezentace je jádrem úspěšného obchodu. Mini příručka vám nabídne rady a tipy jak co nejefektivněji prezentovat výrobky i služby...
Publikace je určena marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat.
Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...
Publikace je určena pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si osvojí a vylepší prodejní dovednosti.
Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí...
Jste-li prodejcem, poradcem, manažerem, školitelem nebo studentem obchodního zaměření, bude pro vás tato kniha velkým přínosem. Po jejím prostudování snáze rozpoznáte, co děláte špatně, a zvolíte účinnější postup odpovídající daným okolnostem...
Kniha uvádí vše podstatné o zavádění technologických, tržních a organizačních změn...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Autoři knihy Jak nakupovat se ziskem, Roger Perrotin, Pierre Heusschen předkládají komplexní „kuchařku“, která analyzuje nákup od identifikací potřeb co vlastně nakupovat až po úspěšný výsledek vyjednávání samého.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Souhrn vědomostí, jak se při obchodování a obecně při jednání s lidmi chovat tak, abyste dosáhli svého.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Máte jako firma vlastní webové stránky, provozujete e-shop, nabízíte zajímavé služby, nebo jenom chcete na svůj blog či osobní stránku se originálním obsahem přilákat více čtenářů? Rádi byste jednoduchou metodou poznali všechny užitečné možnosti...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Autorský kolektiv
Potřebujete se rychle naučit základy marketingu? Přitom ale nechcete vynechat žádnou jeho důležitou část? Raději řešíte praktické úkoly místo "biflování" suchých pouček?
Každý den píšete v práci nejrůznější korespondenci? Vyplňujete řadu dokladů? Uzavíráte firemní smlouvy? Chcete si být jisti, že jste při psaní dopisu na nic nezapomněli? že jsou vaše dokumenty bez vady či kazu? že mají vaše smlouvy všechny...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Plánování provází podnikatele ve všech stadiích jeho činnosti – v začátcích podnikání, v průběhu existence podniku i při případném poklesu nebo prodeji podniku. Vytvoření kvalitního podnikatelského plánu proto může podpořit zdárný průběh podnikání...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Komodity. Ano, materiál jako zlato, olej, cukr a bavlna. Asi si říkáte, že to zrovna není moc sofistikované, ani moderní a ani překvapivé. Ale vězte, že opak je pravdou...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Jak se výkonnému řediteli novozélandské ocelářské společnosti podařilo během jediného roku dostat firmu mezi hlavní hráče na trhu?
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle