Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024

Pro začátečníky knihy o byznysu a managementu od nakladatelství Computer Press

Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry
Obsahový marketing

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci?

  • E-knihaEPUBMOBI
    249 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...


Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    63 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

33 základních dovedností pro obchodní jednání - Jiří Brabec, Computer Press, 2003
33 základních dovedností pro obchodní jednání

Publikace je určena pro obchodníky a prodejce, denně bojující v „poli“ se zákazníkem. Poskytne vám 33 praktických rad, jak si máte obchodní jednání domluvit, jak se na ně připravit i jak je s úspěchem realizovat.

Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2010
Marketing pro začátečníky

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...


33 základních rad jak úspěšně prezentovat - Věra Bělohlávková, Computer Press, 2004
33 základních rad jak úspěšně prezentovat

Přesvědčivě provedená prezentace je jádrem úspěšného obchodu. Mini příručka vám nabídne rady a tipy jak co nejefektivněji prezentovat výrobky i služby...


Nákupní chování - Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press, 2004
Nákupní chování

Publikace je určena marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat.


Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Marketing

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Prodejní techniky - Vojtěch Černý, Computer Press, 2003
Prodejní techniky

Publikace je určena pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si osvojí a vylepší prodejní dovednosti.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    245 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Inovace - vaše konkurenční výhoda! - Ján Košturiak, Ján Chaľ, Computer Press, 2008
Inovace - vaše konkurenční výhoda!

Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí...

24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout - Dick Canada, Computer Press, 2004
24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout

Jste-li prodejcem, poradcem, manažerem, školitelem nebo studentem obchodního zaměření, bude pro vás tato kniha velkým přínosem. Po jejím prostudování snáze rozpoznáte, co děláte špatně, a zvolíte účinnější postup odpovídající daným okolnostem...


Řízení inovací, Computer Press, 2007
Řízení inovací

Kniha uvádí vše podstatné o zavádění technologických, tržních a organizačních změn...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak nakupovat se ziskem - Roger Perrotin, Pierre Heusschen, Computer Press
Jak nakupovat se ziskem

Autoři knihy Jak nakupovat se ziskem, Roger Perrotin, Pierre Heusschen předkládají komplexní „kuchařku“, která analyzuje nákup od identifikací potřeb co vlastně nakupovat až po úspěšný výsledek vyjednávání samého.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zlatá pravidla obchodování - David Robinson, Computer Press
Zlatá pravidla obchodování

Souhrn vědomostí, jak se při obchodování a obecně při jednání s lidmi chovat tak, abyste dosáhli svého.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

SEO - Martin Domes, Computer Press, 2011
SEO

Máte jako firma vlastní webové stránky, provozujete e-shop, nabízíte zajímavé služby, nebo jenom chcete na svůj blog či osobní stránku se originálním obsahem přilákat více čtenářů? Rádi byste jednoduchou metodou poznali všechny užitečné možnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing - základy a postupy - Kolektiv autorů, Computer Press, 2001
Marketing - základy a postupy 
SK
  • Autorský kolektiv

Potřebujete se rychle naučit základy marketingu? Přitom ale nechcete vynechat žádnou jeho důležitou část? Raději řešíte praktické úkoly místo "biflování" suchých pouček?


Vzory smluv a korespondence pro firmu - Milan Galvas, Ludmila Lochmanová, Computer Press, 2001
Vzory smluv a korespondence pro firmu

Každý den píšete v práci nejrůznější korespondenci? Vyplňujete řadu dokladů? Uzavíráte firemní smlouvy? Chcete si být jisti, že jste při psaní dopisu na nic nezapomněli? že jsou vaše dokumenty bez vady či kazu? že mají vaše smlouvy všechny...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Podnikatelský plán - Vojtěch Koráb, Jiří Peterka, Mária Režňáková, Computer Press, 2007
Podnikatelský plán

Plánování provází podnikatele ve všech stadiích jeho činnosti – v začátcích podnikání, v průběhu existence podniku i při případném poklesu nebo prodeji podniku. Vytvoření kvalitního podnikatelského plánu proto může podpořit zdárný průběh podnikání...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Komodity - Mark Shipman, Computer Press, 2008
Komodity

Komodity. Ano, materiál jako zlato, olej, cukr a bavlna. Asi si říkáte, že to zrovna není moc sofistikované, ani moderní a ani překvapivé. Ale vězte, že opak je pravdou...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Tři zákony produktivity - Steve Zaffron, Dave Logan, Computer Press, 2011
Tři zákony produktivity

Jak se výkonnému řediteli novozélandské ocelářské společnosti podařilo během jediného roku dostat firmu mezi hlavní hráče na trhu?

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“