Pro začátečníky s fialovou obálkou knihy o byznysu a managementu
Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Obdiv už nesklízí workoholik, ale ten, kdo si při zachování profesionality dokáže v klidu užít své odpolední volno i víkendy a dokáže se vyspat d
-
AudioknihaMP3 ke stažení254 KčIhned ke stažení
101 rad pro úspěšný prodej přináší základní pravidla, jak účinněji, etičtěji a častěji přesvědčit zákazníka. Objevíte také, že neexistuje prakticky nic na světě, co by přinášelo větší osobní uspokojení...
-
Knihapevná vazba177 KčSkladem 1 ks
-
140 KčIhned ke stažení
Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférá
-
AudioknihaMP3 ke stažení382 KčIhned ke stažení
Přežití a úspěch podniku závisí v současné době na jeho schopnosti vytvořit vhodnou strategii a stanovit správné podnikové cíle. Při jejich naplňování je přitom důležitá nejen schopnost podniku využívat své vnitřní faktory...
-
Knihabrožovaná vazba448 KčSkladem 1 ks
- Jaromír Veber
- Jitka Srpová
- kolektiv
Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami...
-
Vyprodané
Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Jitka Srpová
- Václav Řehoř
- kolektiv
Publikace uznávaných autorů je určena všem, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají, ale chtějí se dozvědět další nové informace. Zjistíte, co byste měli zvážit, než začnete podnikat,...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Nové, aktualizované a rozšířené vydání moderní publikace pro firemní manažery, studenty, IT manažery a vývojáře IS se komplexně zabývá podnikovými procesy a jejich funkcí v řízení podniku, zejména ve vztahu k informačnímu systému firmy...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha je určena především těm, kteří se přímo podílejí na výzkumu tržního prostředí a na stanovování účinných strategií, vedoucích ke zvýšení konkurenčních schopností podniků, operujících na dnešních B-to B trzích.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle