Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2003

239 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2003
Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2003

Marketing

Základy a principy

Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým... Číst víc

Nakladatel
Computer Press, 2003
Počet stran
150

Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání
Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Brožovaná vazba
Čeština, 2005
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Více o knize

Publikace je určena:
• začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu
• studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje, a pomocí otázek jim umožní zkontrolovat si, nakolik látku pochopili.

Dozvíte se:
• jaké známe základní marketingové pojmy, co označují
• čím se zabývá makromarketing a čím mikromarketing
• co je marketingové řízení a proč je v praxi důležité
• jaké marketingové strategie existují a kdy je která vhodná
• jak sestavit marketingový plán
• které složky tvoří tzv. marketingové prostředí podniku
• jak provádět marketingový výzkum
• co vše dokážeme vyčíst z chování spotřebitelů a jak toho využít
• jak pracovat s tzv. marketingovými prvky – produktem, cenou, distribucí a marketingovou komunikací
• nakolik je v dnešní době důležitý mezinárodní marketing, jaké existují formy vstupu na zahraniční trh a kdy kterou zvolit
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Nejen, že neexistuje žádný Bůh, ale zkuste sehnat o víkendu instalatéra.“

Vyřídit si účty - Woody Allen, 2003
Vyřídit si účty
Woody Allen