Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024

Na téma značky s brožovanou vazbou v anglickém jazyku knihy o byznysu a managementu

Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry

Branding that Means Business - Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Economist Books, 2022
Branding that Means Business 
EN

In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    301 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    214 Kč
    Skladem

.eu domain name=.eu doména - Přemysl Raban, Marie Moravcová a kol., C. H. Beck, 2006
.eu domain name=.eu doména

Tato příručka má za úkol přiblížit způsoby, formy a pravidla, jimiž se řídí vztahy při registraci a sporech o oprávněnost registrace doménových jmen v doméně nejvyšší úrovně .eu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Brand it Like Serhant - Ryan Serhant, Nicholas Brealey Publishing, 2024
Brand it Like Serhant 
EN

Bestselling author of Sell it Like Serhant and Big Money Energy and real estate, television, and media icon Ryan Serhant shares his proven, three-step strategy to build your brand from scratch...

  • Knihabrožovaná vazba
    461 Kč
    Skladem 1 ks
Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony, Butterworth-Heinemann, 2010
Creating Powerful Brands 
EN

This has long been the one book that students can rely on to get them thinking critically and strategically about branding. This new fourth edition is no exception. The definitive introductory textbook for this crucial topic, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 507 Kč
    Více než 30 dní

Build a Brand in 30 Days - Simon Middleton, Capstone, 2010
Build a Brand in 30 Days 
EN

ou don't need a marketing degree or intensive training to build an attention-grabbing brand; you just need this book - and 30 days. Simon Middleton shows you how to create, manage and communicate your brand profoundly and effectively, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    464 Kč
    Více než 30 dní

For the Culture - Marcus Collins, Pan Macmillan, 2023
For the Culture 
EN

From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyoncé, discover the powerful force behind what we buy, what we do, and who we want to be...

  • Knihabrožovaná vazba
    538 Kč
    Více než 30 dní

Crush It! - Gary Vaynerchuk, HarperCollins, 2013
Crush It! 
EN

Do you have a hobby you wish you could do all day? An obsession that keeps you up at night? Now is the perfect time to take those passions and make a living doing what you love...

  • Knihabrožovaná vazba
    389 Kč
    Skladem 1 ks

The Brand Book - Daryl Fielding, Laurence King Publishing, 2022
The Brand Book 
EN

The Brand Book provides a straightforward and practical guide to the fundamentals of brands and branding, enabling anyone in business to create their own powerful brand. Entertainingly written in jargon-free language, the author draws...

  • Knihabrožovaná vazba
    544 Kč
    Více než 30 dní

Go Luck Yourself - Andy Nairn, Harriman, 2021
Go Luck Yourself 
EN

Luck is a four-letter-word in business circles. But the truth is that fortune plays a part in every success story - and every failure...

  • Knihabrožovaná vazba
    419 Kč
    Více než 30 dní
Emotion by Design - Greg Hoffman, Penguin Books, 2023
Emotion by Design 
EN

Greg Hoffman joined Nike as 22-year-old design intern. Over the next thirty years, he would help craft some of the most iconic campaigns in history - for Ronaldo and Serena...

  • Knihabrožovaná vazba
    307 Kč
    Více než 30 dní

A New Brand World - Scott Bedbury, Penguin Books, 2003
A New Brand World 
EN

How to acheive brand leadership in the modern marketplace — from the marketing genius who helped propel Nike and Starbucks beyond mere sneakers and coffee. What does it really take to succeed in business today? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    464 Kč
    Do 22 – 27 dnů

I love it. What is it? - Gyles Lingwood, Phaidon, 2024
I love it. What is it? 
EN

The internationally renowned design agency Turner Duckworth presents stories and advice gathered from working with the world’s biggest brands...

  • Knihabrožovaná vazba
    788 Kč
    Skladem 2 ks

Design to Grow - David Butler, Linda Tischler, Penguin Books, 2016
Design to Grow 
EN

Tomorrow's business winners need two things: scale and agility. The answer to both is design. For over a century, The Coca-Cola Company has used design to scale its flagship brand to over 200 countries....

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Škoda - Johannes Jetschgo, Vitalis, 2019
Škoda 
EN

Je to jeden z nejvíce fascinujících příběhů o úspěchu ve světě techniky: Škoda spojuje tradici sto let staré značky automobilů s moderní image automobilového koncernu s globální působností. Cesta ilustrovaná četnými fotografiemi...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Na dětství nemám jedinou šťastnou vzpomínku. Tím nechci říct, že jsem během těch let nikdy nezakusil pocit štěstí nebo radosti. Utrpení je zkrátka totalitní: vše, co se vymyká jeho záběru, vymaže. “

Skoncovat s Eddym B. - Édouard Louis, 2018
Skoncovat s Eddym B.
Édouard Louis