Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Noční dům - Jo Nesbo, Kniha Zlín, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Top trendy v hotelierstve, MEDIA/ST, 2007
Top trendy v hotelierstve 
SK

Nová publikácia Top trendy v hotelierstve chce poskytnúť prehľad najnovších trendov v oblasti hoteliérstva, kúpeľov, reštauračných služieb, wellnesu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Top trendy v bývaní - 2007, MEDIA/ST, 2006
Top trendy v bývaní - 2007 
SK

To, že nás ovplyvňuje prostredie, v ktorom žijeme, je známe už zopár storočí. Nejeden psychológ si vybudoval kariéru práve na tvrdeniach, v akom prostredí by sme mali žiť, aby sme boli múdrejší, šťastnejší, spokojnejší...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Top trendy v bývaní - 2006, MEDIA/ST, 2006
Top trendy v bývaní - 2006 
SK

Publikácia Top trendy v bývaní je na trhu od novembra 2005 a stretla sa s priaznivou čitateľskou odozvou...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Top trendy v bývaní - 2011, MEDIA/ST, 2011
Top trendy v bývaní - 2011 
SK

Top trendy v bývaní patria vo vydavateľstve Media/ST do komerčne úspešného edičného radu Top trendy, v rámci ktorého takmer každý rok vznikajú nové tituly...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Top trendy v bývaní 2008, MEDIA/ST, 2008
Top trendy v bývaní 2008 
SK

Edičný rad Top trendy je určený pre vyššiu strednú vrstvu. Zodpovedá tomu aj výber komerčných prezentácii a obchodných partnerov. Cieľom publikácie nie je propagovanie bežne rozšírených alebo svojpomocných riešení...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “