Na téma reklama knihy o umění, designu a architektuře
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
32 produktů
Kniha obsahuje přibližně dvě stě nejrůznějších propagačních tisků nakl. T&M z let 1930 až 1949. Jedné se o skoro ucelený soubor volně tištěných materiálů firmy. Je samozřejmé, že...
-
Knihapevná vazba400 KčDo 3 – 5 dnů
Podívejte se, jak vznikají skutečně profesionální reklamní a produktové snímky. Zkušený fotograf popisuje na příkladech skutečně realizovaných zakázek pozadí vzniku jednotlivých snímků a zároveň odhaluje tvůrčí postupy, ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Předkládaná publikace se zaobírá reklamou a hlavně reklamním prvorepublikovým plakátem. Zahrnuje meziválečný reklamní plakát firmy Baťa, ateliéru Rotter, nakladatelství Melantrich, návrhy vývěsních štítů, ... Tato publikace soustřeďuje prvorepublikové...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
The most thought-provoking, the most innovative, the most creative temporary and commercial stands designs are showcased in Stands and Product Display...
-
Knihapevná vazba1 454 KčVíce než 30 dní
Great advertising and design can make the world stop and think. It can make people listen, and sometimes it can even change a person's life. "The One Show" celebrates all of the qualities that go into making a successful ad campaign or design...
-
Knihapevná vazba1 367 KčVíce než 30 dní
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and...
-
Knihabrožovaná vazba611 KčSkladem 1 ks
Coming up with fresh ideas for logo jobs can be a very difficult process...
-
Knihapevná vazba453 KčVíce než 30 dní
In today’s oversaturated visual landscape, the extremely important role of the logo in identifying a company and differentiating it from competitors can not be overstated...
-
Knihabrožovaná vazba1 260 KčVíce než 30 dní
Kniha pomáhá čtenáři porozumět proměnám funkce obrazu v moderní společnosti, především pak ukazuje její transformaci po nástupu nových zobrazovacích médií, jako je fotografie, film a televize či nejnověji počítačová prostředí a internet...
-
Vyprodané
The best-selling, international review of the year's most innovative works in visual communication, this annual features, in full colour, the winners of the toughest competition in the field—the Art Directors Club Annual Awards...
-
Knihapevná vazba1 444 KčVíce než 30 dní
Co dnes živí velká hollywoodská studia? Už to nejsou jen tržby z pokladen kin, ale především prodej autorských práv, která je možno odkoupit. Příjmy tak plynou z prodeje licencí na DVD a práva na televizní vysílání až po výrobu figurek filmových hrdinů...
-
Knihaflexi vazbaVyprodané
Současně s globalizací se zvyšuje i význam dobrého brandingu. Kniha Co je branding? slouží jako přístupný průvodce, jehož cílem je vnést do tohoto složitého tématu světlo a řád...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
In this collection of 20th-century alcohol and tobacco ads, we see how the marketing of these products spanned from the elegant to the offbeat...
-
Knihapevná vazba591 KčVíce než 30 dní
More than a means of moving merchandise, advertising has been increasingly recognized not only as an art form all of its own, but also as a defining element of popular culture...
-
Knihabrožovaná vazba1 643 KčVíce než 30 dní
The One Show Annual, Volume 28 features all the best print, television, radio, design, and integrated advertising from the 2006 One Show...
-
Knihapevná vazba1 974 KčVíce než 30 dní
For all the popularity of e-commerce, store windows are still the most effective way of selling new product to consumers...
-
Knihapevná vazba572 KčVíce než 30 dní
This astonishing book of alphabets, emblems and logos brings together the editors’ own selection of alphabets and symbols from their two famous previous volumes...
-
Knihakroužková vazba878 KčVíce než 30 dní
Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
This title imagines, envisages and delivers the brands of the future...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Graphic design on “non-traditional” materials attracts both designers and consumers...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle