Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?

Knihy o onkologiii

Použité filtry
Zrušit filtry
Molekulární onkologie v kasuistikách - Robert Gurlich, Current media, 2018
Molekulární onkologie v kasuistikách

Kniha je rozdělena do dvou oddílů, a to do menší části cca 1015 stran, která se věnuje úvodu do obecné molekulární onkologie. Obsáhlejší oddíl cca 180 stran je zaměřený na speciální molekulární onkologii v kasuistikách....

  • Knihapevná vazba
    266 Kč
    Do 14 – 19 dnů

Onkologická revue - kolektiv autorů, Current media, 2015
Onkologická revue
  • Autorský kolektiv

Kordinace se ujal brněnský rodák a nyní úspěšný vědec v UCLA, Dr.Ondřej Kalous....

  • Knihabrožovaná vazba
    75 Kč
    Do 19 – 24 dnů

Onkologie v kostce - Petra Tesařová, Current media, 2019
Onkologie v kostce

Klinická onkologie je zajímavá, dynamicky se rozvíjející medicínská disciplína. Je to obor z mnoha důvodů obtížný a náročný, který ale umožňuje uplatnění osobám různého zaměření. Přináší velkou satisfakci těm, kteří se chtějí věnovat smysluplné...

  • Knihapevná vazba
    483 Kč
    Skladem 1 ks

Dědičné nádorové syndromy v dětské onkologii - Viera Bajčiová, Current media, 2021
Dědičné nádorové syndromy v dětské onkologii

Kniha „Dědičné nádorové syndromy v dětské onkologii“ poskytuje přehled dědičných syndromů asociovaných s dětskými typy nádorů. Jde o velmi širokou škálu syndromů vyžadujících většinou multioborovou péči a sledování...

  • Knihapevná vazba
    379 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “