Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Příběh o předurčení, svobodě... Ewald Arenz, Chci si přečíst, Host, 2025

Zúžit výběr

Použité filtry
Zrušit filtry
Kniha: Airline (Keith Lovegrove)
Airline 
EN

This fascinating book examines every aspect of airline style, from the company liveries and interior designs of planes to advertising, haute couture, and airborne haute cuisine...

  • Knihabrožovaná vazba
    242 Kč
    Více než 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodání může trvat i více než 30 dnů. Uděláme ale všechno pro to, abychom vaši objednávku odeslali co nejdříve a o její cestě vás budeme včas informovat.

Kniha: Fly (Mitchell Jackson)
Fly 
EN

Equal parts photo-rich lookbook, and cultural commentary, Fly: The Big Book of Basketball Fashion is the story of the extraordinary intersection of high fashion and basketball, from the league's inception to today...

  • Knihapevná vazba
    867 Kč
    Skladem 1 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 35 dní.

Kniha: Look Good, Feel Good, Play Good (Maisie Skidmore)
Look Good, Feel Good, Play Good 
EN

The first book to chart a visual history of women’s sportswear, and the key role that Nike has played in it over the last 50 years...

  • Knihapevná vazba
    2 016 Kč
    Skladem 1 ks
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si! Dodání dalších může trvat déle, obvykle do 35 dní.


A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být.